من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

یه خبر خوش

سلام دوستان عزیزم

قربونتون بشم که اینقدر ماهین عاشق همه تونم

روی همه تونو میبوسم که برام کامنت گذاشتین

بله عزیزای دلم همه تون درست حدس زدین باردارم ، خداروهزاران مرتبه شکر

اصلا فکرشم نمیکردیم ، من داشتم خودمو برای انتقال جنین آماده میکردم که بعد عید همسرو راضی کنم دوباره بریم

اما خدا خیلی دوستمون داشت و خواست که طبیعی باردار بشم

از همه تون بازم ممنونم خیلی عشقین

فقط شرمنده کامنت پست قبلی رو هر وقت حالم بهتر شد جواب میدم متاسفانه شدیدا بدویارم ، حالت تهوع ، استفراغ، بوها ، تپش قلب و گر گرفتگی نابودم کرده

فقط میخوام این روزا بگذره و یکم به آرامش برسم ، هیچی نمیتونم بخورم ، خیلی ضعیف شدم

چند تاپست پایین تر یه پست خصوصی برای خودم گذاشته بودم که جریان فهمیدن بارداریم بود الان عمومیش میکنم تا شما عزیزای  دلم هم بخونینش

خدایا برای هر لحظه ات هزاران بار شکر

خبر خوش خبر خوش خبر خوش

سلام دوستای گلم

خوبین؟

خوشین؟

میدونم این روزا برای همه چندان خوب نمیگذره اما انشالله به امید روزای بهتر سعی میکنیم روزا رو بگذرونیم

واقعا سخته اما بازم باید تحمل کنیم

اونجوری که دارن آمار میدن میگن مرگ بر اثر کرونا خیلی خیلی کم شده حتی میگن تو اردبیل چند روزه هیچ مرگی بر اثر این ویروس ثبت نشده

انشالله اخبار درست باشن

دوستان یه خبر خوش دارم 

اما میخوام اول شما حدس بزنین چیه بعد من جواب بدم

منتظر کامنتاتون هستم