من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

خدارحمتشون کنه

متاسفانه خبر خوبی ندارم

پسر نازی خانوم فوت شدن

نتونستم با خودشون صحبت کنم ، از پیج دخترشون فهمیدم چه اتفاقی افتاده

گریه ام بند نمیاد خیلی خیلی ناراحتم

الان اون حسی رو دارم که تو بیمارستان بهم گفتن دیگه جنین رشد نمیکنه باید کورتاژ بشه ، خدایا کاش میمردم این خبرو نمیشنیدم

نازی خانوم عزیزم ، مهربونم 

نمیدونم چطوری بهتون تسلیت بگم ، غم خیلی خیلی بزرگیه

فقط میتونم بگم خدا بهتون صبر بده

کاش کاری از دستم برمی اومد

کاش همه درد و غصه های شما مال من میشد

کاش به جای کامیاب عزیز من میرفتم

کاش الان سه روز پیش بود و کامیاب عزیز پیشمون بودن

همش به یاد لحظاتی می افتم که باهم میرفتین بیرون 

باهم میرفتین تمرین پارکو

خدایا چقدر خبر بد 

دیگه صبرم تموم شده 

بمیرم برای دلت نازی خانم عزیزم 

بمیرم برات 

بمیرم برات

دوستان لطفا برای شادی روح این عزیز از دست رفته ، ۳ تا صلوات و فاتحه بخونید

ممنونم

خبر بد

سلام دوستان 

یه خبر بد از صبح داغونم کرده 

نمیدونم چیکار کنم

دستم به هیچ جا بند نیست

یکی از دوستان به اسم خانم نازی صالحی برام دایرکت دادن که پسرشون متاسفانه رفته

متاسفانه هیچ آدرس یا شماره ای ازشون ندارم

خیلی حالم بده

دلم آشوبه ، بغض گلومو گرفته ، دستم به هیچ کاری نمیره

کاش یه خبر خوش ازشون بهم برسه

خواهش میکنم دعا کنین که اتفاق بدی نیفتاده باشه