من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

نوروز ۱۴۰۲

سلام دوستان 

عیدتون مبارکه

بهارتون پرتکرار

سال جدید برای من خوب شروع نشد چون همش در جنگ و دعوا با همسر هستیم

لحظه ی تحویل خونه ی بابا بودیم همه شادو خوشحال بهم تبریک میگفتن و روبوسی میکردن اما این الکی سرشو با بوسه گرم کرده بود حتی به منم تبریک نگفت

به بقیه هم با اکراه و مجبوری تبریک گفت

خیلی دلم شکست ، روز به روز رابطه مون بدتر میشه

خیلی خسته شدم خیلی خیلی خسته شدم

کاش شغل و درآمد ثابت و پشتوانه ی مالی داشتم طلاق میگرفتم

خیلی روزای بدی رو میگذرونم کوچکترین محبت و احترامی از همسر نمیبینم

خیلی عصبی و بداخلاقه همش سرچیزای معمولی و کوچیک عصبانی میشه

هرچقدر با ملایمت و محبت باهاش رفتار میکنم هرچقدر به حرفاش گوش میکنم که اونی باشه که اون میخواد تاثیر نداره

اصلا یک روز بدون دعوا و قهر نداریم

ای خداااااااااا خودت کمکم کن 

اگه طلاق بگیرم بیچاره دخترم چی میشه ....

آینده ی اون و اینکه فرزند طلاق باشه عذابم میده

کاش وضعیتمون بهتر میشد

کاش زندگیم روزای خوب و شاد داشت....


نظرات 10 + ارسال نظر
سینا خان شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 00:31 http://spread-of-silence.blogsky.com

سلام
حالتون خوبه
من منتظر روزی هستم که پست بذاری و از برطرف شدن مشکلات با همسرت بنویسی

وظیفه و نقش شما در این آرامش بسیار بسیار پر رنگ تر و اساسی تر از همسرتون هست
شما تیرک خیمه زیبایی هستید که به اتفاق همسر گرامی و فرزند دلبندتان در اون زندگی می کنید
شاید شاید هیچکس در کره زمین پیدا نشه تا قدر توجه و تلاش شما رو برا بقای این وصلت بدونه
اما مطمئن باش خدا می بینه و زندگی شما شیرین و زیبا میشه
آدمای قوی و خوب بدنیا نمیان بلکه ساخته می شن
و شما تا الانش نشون دادی قوی هستی و زندگیت رو بسیار دوست داری و این قوی تر خواهد شد
تاکید می کنم زندگیت رو بسیار دوست داری و الا این پست رو نمی زدی
و یا صحبت از مشاور و حل مشکلات زندگی تون نمی کردین
من ایمان دارم آدما با توکل بخدا و یاری از کتاب خدا و سیره رسول خدا و ائمه و مشورت با افراد خبره می تونند هر مشکلی رو حل کنند
شما نوشتی همه زندگی شما فرشته ناز خدا، دختر گل تون هست
این بسیار عالیه
اما قرار نیست بخاطر این فرشته در هر حالتی بخودت فکر نکنی
شما در گام اول خودت رو دوست داشته باش و هدفت مهربانی به خودت باشه و بعد دیگران
اونوقته که می بینیم این مهربانی و دوست داشتن خودت و در آغوش گرفتن های خودت مثل یه ویروس در زندگیت پخش میشه و همسرت رو و فرزند نازت رو تحت شعاع قرار می ده
و زندگیت پر از شادی میشه و اونا رو هم شاد می بینی و از همه مهمتر موافق.
خدا بهت سلامتی بده و در زیر سایه خداوند زندگی کنی

سلام آقا سینا
چقدر خوبه که اینقدر پر از انرژی مثبت هستین
مرسی که برام وقت گذاشتین پستمو خوندین و کامنت زیبایی برام گذاستین
انشالله همیشه سرزنده و سلامت باشین و آدمای متفی و حسود از زندگیتون حذف بشن
شاد باشید و ایام به کام

سینا خان سه‌شنبه 8 فروردین 1402 ساعت 11:04 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام
و وقت بخیر
کامنتی که با نام دلارام در بیت کامنتای شما هست
اسم اصلی ایشون همین دلارام هست که چندین ساله با نام های مختلف از جمله سارا وحشی در بلاگفا فعالیت می کنه و متاسفانه یه زن هرزه است
و چند پست درباره اش گذاشتم
هرزه ای که از این راه امرار معاش می کنه
هم در مجازی و هم در دنیای واقعی
البته جای هم کار می کنه
تا الان سه بار شوهر کرده و الان با شوهر سومش هست و یه زناکار هست
شما فقط کافیه به همین وبلاگی که آدرسش رو گذاشته مراجعه کنید متوجه می شید
وبلاگ قبلی رو بخاطر اینکه دستش رو کردم بست
و مشخص شد کامنتای قبلی هم کار ایشون هست
چون من اصلا آدرسی از شما نذاشتم اما ایشون دقیقا اومده و براتون کامنت گذاشته اونم قبل از اینی که شما کامنتی که براتون بفرستم رو تایید کنید
اما از اونجایی که من عین کامنتی که براتون ارسال کردم در کامنتا و پست من دیده و سریع اومده کامنتی با نام خودش گذاشته
و موضوعی که مطرح می کنه که من ازش درخواست دادم دروغ محضه و خدا لعنت کنه دروغگو رو

سینا خان یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 17:41 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام خانم
شما مرتب به وبلاگ من سر میزنید و کامنتی رو که ارسال کردم رو دریافت کردید
اون دو کامنتی که با نام و آدرس من برا شما ارسال شده برا من نیست
و متاسفانه فرد ابله، شیاد و بی شرفی این کار زشت رو انجام داده

سلام آقا سینا
وقت بخیر دوست خوبم
بله تو کامنت قبلی فرمودین متوجه شدم
مهم نیست فکرتونو با اینجور افراد مریض درگیر نکنید
به فکر آرامش خودتون باشید
لحظاتتون لبریز از عشق و شادی❤️

دلارام شنبه 5 فروردین 1402 ساعت 14:17 http://delaramramsar.blogfa.com/


سلام و درود
سال نو مبارک
خواستم بگم گول این سینا رو نخورین هر کار خطایی میکنه و قسم میخوره و دروغ میگه
کل وبلاگها رو ریخته بهم
از یه طرف کامنت زشت میده و تحقیر میکنه از یه طرف میره خودشو خوب نشون میده تا بگه ادم خوبیه تا عقده هاشو خالی کنه و بازدید کننده بگیره
نگاهی به وبلاگش بکنین و به پستها و کامنتای جعلی و فیکش بهتر میشناسینش
خواستم بهتون بگم ازش دوری کنین بهتره و حرفاشو باور نکنین
ادم مزخرف و دورو و کثیفی هست
از من تقاضای زشت کرد جواب نه دادم دشمنم شده
مراقب باشین
خواستین تایید هم کنین مشکلی نیست

سلام دوست عزیز
ممنونم از راهنمایی تون
من ۳۸ سالمه با این پیشنهادا و حرفا دلم نمیلرزه
من یه دختر دارم که تمام زندگیمه
درسته نوشتم درآمد ثابت ندارم اما درآمد خیلی خوبی دارم گاهی روزا درآمدم ۱۰ میلیونه گاهی روزا ۵۰۰ هزارتومن
خداروشکر وضعم خوبه اما ثابت نبودنش اذیتم میکنه و نمیتونم یه تصمیم اساسی برای زندگیم بگیرم.
در صورت ممنونم از وقتی که برام گذاشتین و کامنت دادین
لحظاتتون لبریز از عشق و شادی

سینا خان جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 07:38 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام خانم
ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان!

من بطور تصادفی آمار بازدید وبلاگم رو میدیدم و آدرس وبلاگ شما نظرم رو جلب کرد اومد و پستتون رو خوندم و خیلی خیلی متاثر شدم
اومدم کامنت بذارم با کمال تعجب دیدم یه فرد بی وجدان و پست فطرت با نام و آدرس وبلاگم به شما کامنت داده و شما رو تشویق به خیانت کرده
خدا لعنتش کنه هم خودش رو هم پدر و مادرش رو.

من خودم در وبلاگم افراد خیانتکار و هرزه رو محکوم می کنم و رسوا
اونوقت این پست فطرت که قطعا از کسانی که من رسواشون کردم هست با این کامنتای سخیف و احمقانه سعی بر تخریب وجه من داره
من اگه به کسی کامنتی بدم عین اون کامنت در وبلاگم رو کپی می کنم و می ذارم
اگر کامنتی با نام و آدرس من دریافت کردید و در وبلاگم ندیدید بدونید اون کامنت از طرف من نیست

و اما
خدا بهتون سلامتی بده و اینکه بفکر حفظ آرامش در زندگی تون هستی و آینده فرزند دلبندتون براتون مهمه این بسیار ستودنی هست

من پیشنهاد می کنم با همسرتون صحبت کنید ودر ابتدا دنبال این نباشید که مشکل رو حل کنید اول از همه مشکل رو پیدا کنید بعد سعی بر حل اون داشته باشید و پیدا کردن مشکل با حرف زدن بدست میاد.

قطعا و مسلما همسر شما هم زندگیش رو دوست داره و فرزندش و حتی شما رو‌.
پیش مشاور رفتن اولین راه نیست
اولین گام صحبت کردن با هم هست و اینکه سعی کنید مشکل رو پیدا کنید
من همیشه به زن ها این حدیث از حضرت زهرا سلام الله علیه رو پیشنهاد میدم که بهش توجه کنند

حضرت زهرا می فرماید زن اگر این سه خصلت مرد رو تحمل کنه من بهشت رو براش تضمین می کنم
- غیرت مرد
- بی پولی و نداری مرد
- اخلاق تند مرد

قطعا این صبر شما این دنیا رو هم براتون بهشت می کنه
خیلی سخته اما محبت مدام غول رو هم رام خودش می کنه تا چه برسه به مرد
محبت مدام و پیوسته باید باشه نه
نه یه بار محبت کنی بره تا بعد

عشق و محبت درختی هست که احتیاج مبرم به نگهداری داره که با کوچکترین غفلت متاسفانه این درخت آسیب می‌بینه
بخدا توکل کن و وسوسه شیطان رو از دلت بیرون کن
و هیچوقت هیچوقت به جدایی فکر نکن

یادمون باشه شرایط روحی جامعه خوب نیست و بیشتر بر می گرده به شرایط اقتصادی
واین شرایط روی اخلاق همه اثر می‌ذاره
بخصوص مردان که بیشتر باهاش درگیرند.

من مطمئنم با درایت زن خونه یعنی شما دوباره و دوباره آهنگ زیبای لبخند و شادی در خونه شما گوش فلک رو پر خواهد کرد
همونطور که عطر و بوی خوش ناهار و شام خونه رو عطرآگین می کنه و اشتهای همه رو باز می کنه
اولین و آخرین مدیر خونه زن خونه است
زن می تونه خونه رو به بهشت تبدیل کنه و یا به جهنم

مرد مثل کودک چموش و بد اخلاق و بازیگوش دبیرستانی می مونه که مدیر خوب اونو رام و درسخونش می کنه
ان شاءالله بزودی مثل اول ازدواج تون ضرب آهنگ شادی و لبخند شما خونه رو بهشتی می کنه که حوری اون همه حال خونه با لبخند خودش مست و خندان می کنه

سلام آقا سینا ممنونم از وقتی که برام گذاشتین
بعضی از حرفاتون عجیب به دلم نشست
مرسی از راهنمایی تون.
من گفتم درآمد ثابت مثل حقوق بگیری ندارم وگرنه شاغلم درآمد خیلی خوبی هم دارم
و ریالی از همسرم نمیگیرم
طلاق برای من بدترین و آخرین گزینه ست که به خاطر آرامش و آینده ی بوسه نمیتونم کاری بکنم
راستی درمورد اون کامنتنم پشیزی برام ارزش نداره
من ۳۸ سالمه و فوق لیسانسم ، اینجور حرفا اندازه ی نوک سوزن روم تاثیر نداره
لحظاتتون لبریز از عشق و شادی

هادی چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 11:45

ترسیدی و کامنت منو تایید نکردی

نه برای چی بترسم
وقت نکردم جواب بدم ببخشید
شماهم مثل بقیه نظرتون رو گفتین که برام محترمه و پیشنهاد خوبیه
اما برای کسی که قبول کنه مشکل داره
ممنونم

نازی چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 02:23

سال نو مبارک، واقعا ناراحت شدم از شنیدن‌ رفتارهای همسرت. . من طبق تجربه خودم باید بهت بگم‌که اشتباهت دقیقا اینه که زیادی کوتاه‌میای. اتفاقا جلوش کوتاه نیا و از دعوا نترس.بهش بی‌محلی کن و رفتارت باهاش سرد باشه (حتی موقعی که خوبید باهم هم وا نده و اقتدارتو حفظ کن) و حتی ابراز انزجار و نفرت هم ازش بکن و موقع دعوا هم اصلا مراعات نکن یکمدت. و در کنارش خودت رو قدرتمند کن. اگه می‌تونی برو سر کار و مستقل شو و در عین حال توقعت ازش زیاد باشه و وظیفه‌اش بدون که واسه زندگیتون تلاش کنه و بهترینها رو فراهم کنه. یکمدت باهاش سرد باشه رفتارت، خودش رو جمع و جور میکنه. مناسفانه خیلی از آقایون اصلا جنبه کوتاه اومدن و محبت زیاد رو ندارند و اونرو نشانه ضعف زن‌ها میدونید و اینجور زن‌ها رو نمی‌تونند براشون احترام قائل باشند.

سلام عزیزم
ممنونم از وقتی که برام گذاشتی.

خیلی ادم وقیحیه همه این رفتارایی که شما میگین رو باهاش کردم
اما هیچ فرقی نکرده
دوستانه باهاش حرف میزنم تاثیر نمیذاره
با ناراحتی میگم هیچ....
دعوا میکنم بازم هیچ.....
واقعا دیگه نمیکشم من آدم عصبی و دنبال هباهو نیستم اما این خیلی عصبیه
گلم من درآمد دارم اما درآمدم ثابت نیست
خیلی وقته پولی بهم نمیده.
لحظاتت لبریز از عشق و شادی

هادی سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 20:22

من به عنوان خواننده وبلاگت واقعاً نمی‌دونم کدومتون مقصر هستید. شاید شما یه کاری کردید که همسرتون عصبیه و اینجا یه‌طوری وانمود می‌کنید که انگار تقصیر اونه. من واقعاً قصدم این نیست که شمارو ناراحت یا عصبانی کنم. اما اگه احساس می‌کنید شوهرتون بی‌دلیل عصبی میشه، حتما به روانشناس مراجعه کنید. علائمشو بگید. شاید افسرده‌ست و میشه با نصف قرص ضد اضطراب یا ضد افسردگی مشکلتون خیلی راحت حل بشه. جدی می‌گم. پُشت گوش نندازید.

سلام
بله حق باشماست شما نمیتونید یک طرفه قضاوت کنید چون ایشونو نمیشناسید
چند بار بهش گفتم پیش مشاور یا روانشناس اما گوش نمیده
واقعا خسته شدم

سینا خان سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 19:42 https://spread-of-silence.blogsky.com

البته قصد جسارت ندارم
من اگر در جایگاه شما بودم این کار را میکردم
شاید شما به اصولی معتقد باشید
ولی این نوع همسران ارزش وفاداری را ندارند

به نظر من اینجور آدما ارزش احترام گذاشتن رو ندارن نه اینکه خودمو کوچیک و حقیر کنم برم دنبال خیانت
کاملا با شما مخالفم
من دوران مجردی دوست پسر نداشتم چه برسه به الان
حتی از گوشه ی ذهنمم همچین چیزی نمیگذره
آینده و آرامش دخترم از هرچیزی برام مهمتره

سینا خان سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 19:33 https://spread-of-silence.blogsky.com

او حقش هست که سرش کلاه بگذاری و ظاهرا" خوب باشی و پنهانی دوست پسر بگیری

مخالف نظر شما هستم
من به دنبال آرامشم
نه اینکه از چاله دربیام بیفتم تو چاه
دوست پسر به چه دردم میخوره
من همه ی زندگیم دخترمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد