من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

یه خبر خوش

سلام دوستان عزیزم

قربونتون بشم که اینقدر ماهین عاشق همه تونم

روی همه تونو میبوسم که برام کامنت گذاشتین

بله عزیزای دلم همه تون درست حدس زدین باردارم ، خداروهزاران مرتبه شکر

اصلا فکرشم نمیکردیم ، من داشتم خودمو برای انتقال جنین آماده میکردم که بعد عید همسرو راضی کنم دوباره بریم

اما خدا خیلی دوستمون داشت و خواست که طبیعی باردار بشم

از همه تون بازم ممنونم خیلی عشقین

فقط شرمنده کامنت پست قبلی رو هر وقت حالم بهتر شد جواب میدم متاسفانه شدیدا بدویارم ، حالت تهوع ، استفراغ، بوها ، تپش قلب و گر گرفتگی نابودم کرده

فقط میخوام این روزا بگذره و یکم به آرامش برسم ، هیچی نمیتونم بخورم ، خیلی ضعیف شدم

چند تاپست پایین تر یه پست خصوصی برای خودم گذاشته بودم که جریان فهمیدن بارداریم بود الان عمومیش میکنم تا شما عزیزای  دلم هم بخونینش

خدایا برای هر لحظه ات هزاران بار شکر

نظرات 15 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 23:36

مبارکه عزیزم.اما شیاف روبه نظرم حتما استفاده کن خیلی تاثیرداره .ازنظراعصاب هم آرومت میکنه
منم طبیعی باردارشدم ولی تاآخربارداری استفاده کردم
ریسک نکن که بذاریش کنار

فدات بشم گلم
خیلی ممنونم از راهنماییت
عزیزمی

فرنوش چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 17:28

سمیه جان عزیزدلم خدا رو شکر که روبراهی. خیلی مواظب خودت و نی‌نی باش. انشااله به سلامتی فارغ بشی. از یکطرف خیلی دوست داریم تند تند خبر بدی از احوالت، از طرف دیگه میگیم استراحت کنی در این دوران بهتره .قابل باشم هر شب دعاگوت هستم گلم

فدات بشم دوست گلم
چشم حتما عزیزم
مرسی که همیشه به یادمی و کلی انرژی خوب برام میفرستی
انشالله که این روزا به سلامتی خوش بگذره
اگه حالم بهتر بشه حتما مینویسم خودمم دلم میخواد این روزا و لحظات ثبت بشن
لحظاتت لبریز از عشق و شادی گلم

رها دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 22:33

سلام عزیز دلم
وااااااااااااااااااااای نمی دونی چقدرررررررررررررررررر خوشحال شدم قربون خدا برم مبااااااااااااااااااااااااااارکه ایشالااااااااااااااااا چراغ دلتون بشه و باعث افتخار و مباهاتتون بشه و تو زندگی به بیش از اون چیزی برسه که براش آرزو دارید...راستی سمیه جون من به زیارت عاشورا با باردار شدن تو یه بار دیگه ایمان آوردم اگه یادت باشه اون موقع که بهت گفته بودند بچه تو شکمت مرده و باید تخلیه بشه یه شب من برات از ته دل زیارت عاشورا خوندم و کلی دعا کردم که خدا دلتو شاد کنه درسته اون بچه عمرش به دنیا نبود ولی خدا با این اتفاقی که الان افتاده دلتو شاد کرد و دعای منم به برکت زیارت عاشورا قبول شد .....خییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم گلم از دور می بوسمت و برای خودت و گل دختر یا گل پسرت هم سلامتی آرزو می کنم ایشالااااااااا همیشه شاااااااااااد باشی

سلام عزیزدلم
قربونت بشم که اینقد ماه و مهربونی
خدا انشالله همیشه به اندازه دل بزرگ و مهربونت بهت بده
همیشه مدیون مهر و محبتت هستم
همین دعاها و انرژی مثبت شما عزیزان بود که خدا بهم توجه کرد و منو لایق مادر شدن دونست و این نی نی رو تو دلم در اوج نا امیدی گذاشت

فیروزه شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 16:12

الهی خیلی شکر .‌چه خبر خوبی

قربونت عزیزم
ممنونم

رویای ۵۸ شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 14:43

واااااااای...تبریک میگم......ان شالله به سلامتی...خیلی خوشحال شدم

سلام عزیزم
قربونت بشم خیلی ممنونم
مرسی که به یادم بودین و همیشه بهم انرژی مثبت دادین

فرنوش پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 21:46

دست جیغ هورررررا ، وااااای سمیه جان این بهترین خبری بود که تا این مدت سال جدید شنیدم. الهی که فندقی رو سالم بگیری در آغوشت، قدمش پر خیر و برکت باشه. ببخش من در این مورد حدسم رو نگفتم ، حس کردم زوم کنیم روی جریان بارداری و اینا باعث ناراحتیت بشه عزیزدلم. تو فقط استراحت کن ، نمیخواد پست بذاری زیاد

سلام عزیزدلم
قربونت بشم خیلی ممنونم
انشالله از خدا هرچی میخوایی بهت بده
درک میکنم گلم
بازم مرسی که هستی و بهم انرژی مثبت میدی

Memoli پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 18:37

خداروشکر عزیزم..واسه منم دعا کن

قربونت عزیزم
ممنونم
چشم حتما

مونا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 17:53 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام عزیزم
مبارک باشه
خیلی برات خوشحال شدم
ایشالا به خوشی و سلامتی به دنیا بیاد

سلام عزیزدلم
قربونت بشم مرسی
انشالله

فرشته پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:27

تبریک میگم عزیزم. انشالله به سلامتی بیاد بغلتون

فدات بشم عزیزدلم
ممنونم
انشالله

آرامش پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 03:12

عزیزم.. هزااار بار مبارکت باشه.. به سلامتی.. ما رو بی‌خبر نذار..

فدات بشم عزیزدلم
چشم حتما
فقط اوایل حالم خیلی بد بود نشد پست بذارم

میترا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 02:34

عزیززززم
مبارکه انشالله به خوشی و سلامتی تو بغل بگیریش

فدات بشم عزیزدلم
انشالله

سحر چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 22:29 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

خیلی خوشحالم خیلی
خداروشکر توهم از لیست دعاهام برای نی نی رفتی گنار
ی دوست دیگه امم که منتطر بود طبیعی باردارشد
خدایا شکرت
اللن تو لیستم فقط ی نفر
دعاکن اونم خوشحال بشه
بازم تبریک می گم

سلام عزیزدلم
قربونت بشم ، ممنونم که برام دعا میکردی و انرژی مثبت میفرستادی
خدا به اندازه دل بزرگ و مهربونت بهت بده انشالله
منم برای دوست شما دعا میکنم انشالله به زودی دامن اونم سبز میشه

آتوسا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:37

سمیه جون مبارکه، خیلی خوشحال شدم براتون، چقد عالی شد. امیدوارم ‌این ماهای اول رو بگذرونی و بعدش لذت ببری از بارداریت. مراقب خودت باش

mohadeseh چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 01:09

عزیزم خیلی خوشحال شدم مبارک باشه

Farnazm چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 00:55

مبارکههههه

فدات عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد