من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

روزهای عید در قرنطینه

سلام دوستان

خوبین؟

با روزهای قرنطینه چیکار میکنین؟

من که اینقد حوصله ام سرمیره سر درد میگیرم ، استامینوفنم تموم شده بود به همسر گفتم امروز بخره ، اینقد که این روزا سردرد میگیرم

صبح ها حدود ۱۰ بیدار میشیم ، همسر صبحونه میخوره میره مغازه ، معمولا بعدش دوباره میخوابم ، حدود ۱ بیدار میشم ناهار میذارم، ناهار میخوریم مسابقه دویا دویا مدا رو تو ترکیه نگاه میکنم ، دوباره میخوابم تا حدود ۶ ، بیدار میشم یه چیزی میخورم اگه تی وی برنامه خوبی داشته باشه نگاه میکنم ، حدود یک ساعت میرم خونه مامان اینا ( میدونین که همسایه ی دیوار به دیوارم باهاشون) برمیگردم خونه شام درست میکنم ، سریال ترکی ایزل و سیب ممنوعه رو میبینم ، یکم نت گردی میکنم دوباره حدود ساعت ۲ میخوابم

چند بار رفتیم‌با ماشین تو شهر دور دور کردیم بدتر به جای خوش گذشتن بهمون بد گذشت ، شهر شده شهر ارواح کل روز و شب همه مغازه های به جز مواد غذایی فروشا بسته ان ، هیچکس بیرون نیست آدم دلش میگیره از این وضعیت

تو شبکه منو.تو ارد.بیل و ارو.میه رو از لحاظ رعایت شرایط قرنطینه با ووهان.چین مقایسه کردن ، گفتن مردم این دو تا شهر خیلی خوب رعایت میکنن و به فکر سلامتی خودشون و مردم هستن ، تا الانم متاسفانه ۴۴ نفر فوت شدن و ۳۱۸ نفر مبتلا هستن .

پدر عروس عموی همسر هم متاسفانه کرونا گرفته الانم بیمارستان بستریه ، بیچاره سرطان.پروستات هم داره کاش حالش خوب بشه و برگرده پیش خانواده ش .

کل برنامه تعطیلاتمون هر روز همینه ، کاش این روزا زودتر تموم بشه همه مون راحت بشیم 

خدا به همه مریضا کمک کنه و بهشون صحت و سلامتی بده

الهی آمین