من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

اهداف سال ۱۴۰۲

سلام دوستان خوبین؟

من امروز حالم بهتره 

گفتم حالا که یکم خوبم یه پست بذارم از اهدافم در سال جدید بنویسم.

قبلنا از اینجور پستها قبل عید میذاشتم اما دیگه چند ساله دغدغه ها نمیذارن که وقت کنم بشینم همچین پستی بنویسم.


*برای سال جدید اولین هدفم آرامش بیشتر خودم و دخترم هست

هیچکس به اندازه ی دخترم برام مهم نیست قبلنا خیلیا مهم بودن اما الان میبینم همه به فکر خودشون و خانواده شون هستن  ، 

وقت بیشنری برای بازی و تفریح دخترم بذارم

خودم بیشتر مطالعه ی کاری و غیرکاری کنم

یه سری تجهیزات جدید برای کارم بگیرم مثل گیمبال رونین ، ست نوری ، پرده های کروماکی آتلیه ای ، تک پایه، رفلکتور و....

دستبند و انگشتر طلا برای خودم بگیرم 

برای بوسه دوچرخه بخرم

برای تولدش بازم مثل دوسال گذشته طلا بگیرم

آدمای حسود و منفی رو حذف کنم

بیشتر کار کنم و بیشتر پس انداز کنم

کوهنوردی و طبیعت گردی برم ، تو این ۳ سال گذشته که اصلا نتونستم به خاطر بارداری و بوسه برم راهپیمایی انشالله بعد این بتونم برم

روابطم با همسر بهتر بشه چون واقعا خیلی ازش سرد شدم

البته دیشب برای نزدیک شدن بهش یه قدم برداشتم حدود ۳ ساله ما ازهم جدا میخوابیم و اتاقامون جداست از اول بارداری که من حالم بد شد اتاقمون رو جدا کردیم چند ماه آخر بارداری باهم بودیم بعد اومدن بوسه بازم جدا شدیم اما دیشب من بوسه رو تو سالن خوابوندم خودم رفتم تو اتاقمون با همسر خوابیدم

البته اینم بگم بوسه از ۶ ماهگی تو تخت خودش میخوابید من روی زمین تو اتاق اون میخوابیدم تا حدود ۲ سالگیش اینجوری بود ، حدود ۴ ماه بود من تو سالن میخوابیدم بوسه تو اتاق و تختش 

و همسر تو اتاق خواب 

یعنی هر کدوممون جدا از هم تنهایی میخوابیدیم

اما از دیشب بوسه رو آوردم سالن خودمم رفتم اتاق خواب

فاصله ی اتاق خواب ما با اتاق بوسه زیاده به خاطر همین موقعی که بیدار میشه منو صدا میکنه از اتاق خودمون صداشو نمیشنونم به خاطر همین آوردمش سالن.

انشالله که روزا از این به بعد برای همه مون بهتر و گرمتر بشه.

راستی اینجا نگفتم‌من یه دوربین عکاسی فیلبنرداری حرفه ای از قبل داشتم که با اون کار میکردم.

تابستان ۱۴۰۱ یه دستگاه کرین خریدم برای فیلمبرداری 

قبل عید فکر کنم دی ماه بود یه دوربین حرفه ای پیشرفته تر هم خریدم که برای عکاسی 

تازگیا دیگه خودم زیاد کار میگیرم به خاطر همین میخوام تجهیزاتم رو کاملتر کنم و احتمالا در آینده دیگه آتلیه بزنم.

یه پیج کاری هم زدم که نمونه کارامو اونجا میذارم

خدایا شکرت ....


نظرات 5 + ارسال نظر
الهام-م شنبه 8 مهر 1402 ساعت 13:29

سلام سمیه جون خوبی عزیزم بوسه چطوره ؟
خیلی وقته خبری ازت نیست
کاش میومدی و می نوشتی

سلام عزیزم
ممنونم که به یادم هستی
این روزا حالم خوب نیست
اما یه پست جدید گذاشتم

نسیم سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 10:53

خوشحالم که اوضاعت روبراه تره عزیزم
همیشه سلامت باشی و درکنار دختر عزیزت دلت خوش باشه

فدات شم عزیزم
ممنونم از انرژی مثبتی که دادی

سینا خان یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 02:51 http://spread-of-silence.blogsky.com

سلام
این عالیه عالی
و خدا رو شکر همه چی درست میشه
چون خواستی
و زندگی ها شیرین نمی شوند مگر به مدد خود زوجین
بازم خدا رو شکر

سلام آقاسینا
خیلی ممنونم از لطفتون
سلامت باشید

دلجو چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 19:22

سلام
خیلی نیست دنبالت می کنم توام دیر پست میذاری ولی پست قبلی رو خوندم یه جورایی خیلی دلم برات گرفت......خیلی به فکرت بودم تا امروز این پستت رو دیدم.
بی نهایت زیاد خوشحالم برات.......امیدوارم ذره ذره روابط تون بهتر و بهتر بشه تا برسید به اوج و همون جا همدیگه رو سفت بچسبید که تو این تلاطم زندگی همو از دست ندید.
خودتون و همسرتون و دخترتون از همهههه چیز مهم ترید.
موفق، شاد و پیروز باشید.

سلام دوست عزیزم
خیلی ممنونم از وقتی که برام گذاشتی
ببخشید که ناراحتتون کردم
متاسفانه زندگی پراز فراز و نشیبه
بله واقعا درست میفرمایید هیچ چیزی در دنیا مهمتر از دخترم و همسرم نیست
با اینکه همسر زیاد دلمو میشکنه و ناراحتم میکنه اما به خاطر دخترم میخوام تحمل کنم آرامش بوسه از هر چیزی برام مهمتره.
سرزنده و سلامت باشید لحظات خوب و خوش زندگیتون پرتکرار

فاضله چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 13:30 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی خوب بود

سلامت باشید
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد