من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

خدارحمتشون کنه

متاسفانه خبر خوبی ندارم

پسر نازی خانوم فوت شدن

نتونستم با خودشون صحبت کنم ، از پیج دخترشون فهمیدم چه اتفاقی افتاده

گریه ام بند نمیاد خیلی خیلی ناراحتم

الان اون حسی رو دارم که تو بیمارستان بهم گفتن دیگه جنین رشد نمیکنه باید کورتاژ بشه ، خدایا کاش میمردم این خبرو نمیشنیدم

نازی خانوم عزیزم ، مهربونم 

نمیدونم چطوری بهتون تسلیت بگم ، غم خیلی خیلی بزرگیه

فقط میتونم بگم خدا بهتون صبر بده

کاش کاری از دستم برمی اومد

کاش همه درد و غصه های شما مال من میشد

کاش به جای کامیاب عزیز من میرفتم

کاش الان سه روز پیش بود و کامیاب عزیز پیشمون بودن

همش به یاد لحظاتی می افتم که باهم میرفتین بیرون 

باهم میرفتین تمرین پارکو

خدایا چقدر خبر بد 

دیگه صبرم تموم شده 

بمیرم برای دلت نازی خانم عزیزم 

بمیرم برات 

بمیرم برات

دوستان لطفا برای شادی روح این عزیز از دست رفته ، ۳ تا صلوات و فاتحه بخونید

ممنونم

نظرات 2 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 20:43

سلام خدا بیامرزدشون
عزیزم این نازی خانوم کی بودندو علت مرگ پسرشون چی بود؟ کرونا داشت ؟

سلام عزیزم
یکی از دوستان مجازیم هستن که خیلی واقعی تر از دوستان واقعیم هستن
یه خانوم فوق العاده فرهیخته و باشخصیت
متاسفانه علت فوتشون رو نمیدونم دلمم نمیاد بپرسم ، میترسم بیشتر ناراحتشون کنم
اما احتمالا طی حادثه فوت شدن
قطعا کرونا نداشتن

فرنوش جمعه 25 بهمن 1398 ساعت 10:57

خدایا داغ فرزند بر دل هیچ پدر مادری نذار
با اینکه نمیشناسم نازی خانوم رو اما خیلی گریه کردم با این خبر سمیه جان

خیلی خیلی خبر بدیه
بمیرم برای دل نازی خانم
خدا بهشون صبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد