من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

روحت شاد برادر عزیزم

سلام دوستان

خوبین؟

ببخشید کم‌پیدام

واقعیتش اینه که حال روحیم خوب نیست

همچنان سوگوار برادرم هستم

زندگیم روال قبلش رو پیدا نکرده 

خیلی ناراحتم خیلی خیلی

اونایی که عزیز از دست دادن چقدر طول می کشه تا آدم یکم سبک بشه؟

من که رفته رفته بیشتر جای خالیشونو حس میکنم و بیشتر عذاب میکشم 

دیدن خواهرم و خواهرزاده ام روحمو آزار میده 

اونا همیشه سه تا شون باهم بودن همه جا باهم میرفتن الان یکی شون نیست خیلی سخته دیدنشون 

پیش خودشون نمیخوام این حرفا رو بگم اما خودم از درون دارم میمیرم

گاهی وقتا به حدی دلتنگشون میشم که قلبم میخواد بترکه

اصلا نمیتونم باور کنم الان زیر خاک خوابیدن

ای خداااااااااا چیکار کنم یکم آروم بشم.....

وقتی همسر خونه نیست و بوسه خوابه براشون گریه میکنم اما اصلا سبک نمیشم

کاش من قبل از همه میمردم و رفتن عزیزانم رو نمیدیدم 

چقدر سخته ....

روحت شاد آقا ا.صلان

نظرات 5 + ارسال نظر
آرامش سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 02:25

عزیزم.. درک می‌کنم.. ولی آروم آروم غمتون سبک می‌شه.. یه چیزی توی قلب آدم می مونه همیشه ولی قلبتون کم کم آروم می‌شه.. روحشون شاد

عابر سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 10:56

سلام. من تجربه خودم رو میگم نمیدونم چقدر ایشون رو دوست داشتی، در مورد پدرم از کسی که قبلا پدرش رو از دست داد پرسیدم کی تموم میشه این دلتنگی ،گفت هیچوقت، وقتی فهمیدم‌تموم‌شدنی نیست یه روز تصمیم گرفتم به خاطر بچم به زندگی برگردم و یاد گرفتم که با حفره خالی پدرم توی قلبم زندگی کنم . بهت توصیه میکنم اصلا تکرار نکنی مراسم رو توی ذهنت . من یک ماه اول بلافاصله بعد خوابیدن ناخوداگاه خودم رو همون جایی تصور میکردم که پدرم روی زمین بود احساس میکردم سردی خاک رو روی گونه ام میفهمم. از پدرم عذر خواهی کردم گفتم من این احساس رو مجبورم کنار بذارم که زندگی کنم کم کم هیچ چیز رو تکرار نکردم غم رو نادیده گرفتم البته پسر من متوجه میشه فکر کردم رسالت من اینکه به بچم یاد بدم دنیا بدون کسی حتی اونقدر عزیز تموم نمیشه و باید بعد از ۴۰ روز به زندگی برگردیم. ذهنم رو گول زدم ، ذهن چیز عجیبیِ سمجِ سخت‌گول میخوره ولی میشه به راهش آورد مثل یه بچه لجوج. امیدوارم خدا بهت صبر و پذیرش بده و اینکه یادمون باشه همه ما قرار بریم و کمتر از ۶۰ سال دیگه هیچ کدوممون نیستیم پس از خدا عمر طولانی و با عزت میخوام برات که بالاسر دخترت باشی و بهش یاد بدی که مادر قوی هستی و مطمینم میتونی .(بهت این رو هم بگم من تمام باورهای اعتقادیم دچار چلنج شد)

روح پدرعزیزتون شاد عزیزم
ممنونم از راهنمایی تون

رویای ۵۸ شنبه 8 آبان 1400 ساعت 15:32

اللاه صبر ورسین

مینا شنبه 8 آبان 1400 ساعت 09:44

سلام امیدوارم روحشون شاد و قرین رحمت خداوند باشه
دوران سوگواری رو باید طی کنید اصلا خودتونو تحت فشار نزارید برای کنترل احساساتتون .بله خیلی خیلی سخته و یکی از رنج های عمیق انسانها از دست دادن عزیزانشونه.
پیشنهاد میکنم پادکست رادیو راه با مجتبی شکوری دو قسمت سوگواری رو گوش کنید. امیدوارم زودتر آرامش پیدا کنید.

زهره چهارشنبه 5 آبان 1400 ساعت 10:01

خدا رحمتشون کنه

خیلی ممنوم عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد