من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

عدل الهی وجود نداره

سلام دوستان 

خیلی ممنونم از بابت احوالپرسی هاتون

متاسفانه حال روحیم اصلا خوب نیست

برادربزرگوارم ، تکیه گاهم ، دوست خوبم ، همسر خواهرم رفتن

الان بیست و یک روزه که آسمانی شدن اما من هنوز مثل روز اولی که شنیدم رفتن ناراحتم یاشایدم بیشتر ناراحتم

همش دارم تو ذهنم بیست و چهارسالی که با ما بودن رو مرور میکنم ، بس که گریه کردم دیگه اشک چشمام خشک شده

واقعا عدل الهی وجود نداره ، همه مون الکی امیدوار به آینده میکنن در حالیکه در آینده هیچ اتفاق خوبی برامون نمی افته.

اگه عدالت الهی وجود داشت نباید آقا داداش انجوری اذیت میشد ، نمیتونم در موردش حرف بزنم دلم داره میترکه .

یه انسان شریف به تمام معنا بودن ، تو ۲۴ سال حتی یکبار حرفی نزدن که منو ناراحت کنن ، هر وقت میرفتم خونشون اینقد خوب و باروی گشاده تحویلم‌میگرفتن که اصلا فکر نمیکردم رفتم خونه ی خواهرم فکر میکردم خونه برادر خونیه خودم هستن.

خیلی چیزا برای اولین بار با ایشون تجربه کردم ، برای اولین بار برامون پیتزا خریدن ، بردنمون کافه بستنی ، سینما  و خیلی چیزای دیگه ....

همیشه تو درس فیزیک و ریاضی کمکون میکردن 

صبر خیلی خیلی زیادی داشتن

من شدیدا به گرفتن عکس و ثبت لحظات علاقه دارم اما هیچکس برای گرفتن عکس به جز ایشون باهام همکاری نمیکردن همیشه میگفتن اگه با گرفتن عکس خوشحال میشی پس بگیر ، چون همیشه به حرفم گوش میدادن منم ازشون زیاد عکس میگرفتم ،

دوران بارداریم همه اذیتم کردن حتی مادرم و همسرم خیلی اعصابمو خورد میکردن اما ایشون خیلی هوامو داشتن میگفتن سمیه الان شرایطش خاصه اصلا نباید ناراحت بشه روی بچه ش تاثیر میذاره ، تنها شخصی که هر لحظه میخواست من خوب باشم ایشون بودن.

به بوسه میگفتن معجزه ی خلقت و خیلی دوستش داشتن 

کاش اینجوری تموم نمیشد کاش....

کاش الانم کنارمون بودن....

خیلی دلم برای خواهرزاده ی عزیرم و خواهرم میسوزه ، خیلی مظلومن اما هیچ کاری از دستم براشون برنمیاد ، خیلی ضایعه بزرگیه .

آقا داداش همیشه تا آخر عمرم به یادتون خواهم بود ، خیلی دلم براتون تنگ شده.


نظرات 17 + ارسال نظر
طلوع شنبه 10 مهر 1400 ساعت 00:35

تسلیت عرض می کنم خدمت تون، خداوند به بازماندگان صبر عنایت فرماید و روح آن مرحوم هم قرین آرامش و رحمت خداوندی باد.
واقعا با خوندن این پست تون ناراحت شدم و بغض گلوم رو‌گرفت.......

سلام عزیزم
خیلی ممنونم لطف کردین
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

نیسا چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 10:54 https://nisa.blogsky.com/

سمیه عزیزم ببخش من الان پستت را خوندم. با تمام وجودم بهت تسلیت می گم . خیلی ناراحت شدم. تمام وجودم یخ کرد. من را در غمت شریک بدون.
برای دل غمگینت بمیرم. روحشون شاد باشه.
خدا به همتون صبر بده .

مامان طلاخانوم جمعه 2 مهر 1400 ساعت 23:24

عزیزم باهات موافقم عدل الهی وجود ندارن
از صمیم قلبم تسلیت میگم خدا بهتون صبر بده
داداش نازنین من هم الان ده روزه از پیش ما رفته
همدردی باهات

سلام عزیزم
روح عزیز از دست رفته تون شاد
خدا رحمتشون کنه

آرامش پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 03:37

عزیزم خیلی تسلیت می‌گم
همیشه خوب ها زود می‌رن.. روحشون در آرامش الهی

فرشته دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 10:36

تسلیت میگم عزیزم، روحشون شاد.

قوربونت بشم عزیزم ممنوم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

الهام پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 09:41

عزیزم چه پست تلخ و غمگینی، امیدوار بودم که خبر بهبودیش رو بذاری، اما متاسفانه از فوتشون نوشتی
روحش شاد و در آرامش باشه و همچنین برای خواهر و خواهر زاده عزیزت از خدا صبر آرزو می کنم

ممنونم عزیزم لطف کردی
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
خیلی ناراحتم دلم پر از درده
یه لحظه از ذهنم پاک نمیشن
خیلی دوستشون داشتم

بی نامعدل چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 22:28

عدل الهی بزنه توی دهن تو تا لال بشی و بفهمی که خدا کیه.
تو چی می فهمی که خودت رو جای خدا بزاری.کافر

سحر چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 16:05 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

دعا گوبودم....
خدارحمتشون کنه.
عمیقا ناراحت شدم
خداصبرتون بده مخصکصا همسر و فرزندش

قوربونت بشم عزیزم
خیلی ممنونم لطف داری
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

نسیم سه‌شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 10:14

روحشون شاد
دل ما هم کباب شد
حیف که دنیا رحم نداره حتی به ادمی به بزرگواری ایشون

آتوسا یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 21:58

ای خدا، تسلیت سمیه جان! اینمدت همش سر میزدم به وبلاگتون و منتظر خبر خوب ازتون بودم. خیلی متاسف شدم. با توصیف‌هایی که کردین، چه آدم نازنینی بودند. با خوندن نوشته‌هاتون اشک‌های من هم جاری شد، خدا بهتون صبر بده! روحشون در آرامش

سلام عزیزم
ممنونم خدارفتگان شما رو رحمت کنه
خیلی خوب بودن واقعا آدمی بودن که از بودن در کنارشون اصلا خسته نمیشدی
اصلا هیچکس مثل ایشون نیست
خیلی ناراحتم نمیدونم چیکار کنم تا آروم بشم
صبح تا شب در حال مرور خاطراتشونم

زهره یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 08:10

خدا رحمتش کنه روحش قرین رحمت

ممنونم عزیزم
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه

میترا یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 00:56

خدارحمتشون کنه
موهای تنم سیخ شد از خوندنش
واقعا غم انگیزه
خدابه بازماندگان صبر بده

ممنونم عزیزم
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه

رویای ۵۸ شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 22:22

روحشون شاد

ممنونم عزیزم
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه

رابعه شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 20:45

خدا بهتون صبر بده و روح ایشون هم جوار بزرگان باشه.

ممنونم عزیزم
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه

فاطمه شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 09:50

کلمات قاصر هستند در ابراز تسلیت بهتون، من هم فکر میکنم عدلی وجود نداره چون میشد با همه ی سختی که در تمام سالهای زندگیشون از بچگی کشیدن حداقل چند سالی با آرامش به پشتی تکیه بزنند پاهاشون رو دراز کنند خوشبخای دخترشون رو ببینند و نفسی به آسودگی بکشند، روح بزرگشون در ارامش ابدی

ممنونم عزیزم
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه

سوگند شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 06:56

ای وای ، غرق در آرامش الهی باشن ..... چه خوب که انقدر خاطرات قشنگ از خودشون به یادگار گذاشتن .... خدا به همه شما صبر بده

ممنونم عزیزم
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه

خاموش جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 20:00

خدا رحمتشون کنه وبه شما صبر عنایت بکنه.

ممنونم عزیزم
خدا رفتگان شمارو هم رحمت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد