من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

یکسال گذشت

سلام دوستان

یکسال از روزی که فهمیدم بوسه کوچولو توی دلمه گذشت 

این یکسال خیلی شیرین و پر از انگیزه برام سپری شده 

۹ ماه انتظار شیرین  که بوسه رو بغل بگیرم،  بوش کنم ، بوسش کنم

روزهای بعد اومدن بوسه هم تا الان یه جور دیگه فوق العاده شیرین بوده برام

هر لحظه بهش نگاه میکنم و باخودم میگم تا میتونی نگاش کن دیگه این روزا و این لحظات تکرار نمیشن.

شب قبل ۲۴ اسفند ۹۸ شک کرده بودم که باردارم ۲ روز از موعد م گذشته بود تا صبح خوابم نبردهمش میخواستم زود صبح بشه برم بی بی چک بزنم بلاخره صبح ساعت ۷ بیدار شدم بی بی چک زدم اولش هیچ خطی نیفتاد ، چند ثانیه هم صبر کردم اون چند ثانیه خیلی برام طولانی سپری شد ، بازم دو خط نشد ناراحت شدم بی بی چکو برداشتم گذاشتم تو جعبه ش بردم گذاشتم تو کمد 

رفتم تو اتاق خوابمون دراز کشیدم چند دقیقه گذشت با خودم گفتم شاید عجله کردم یکم دیگه باید منتظر میموندم برای مثبت شدنش 

حدود ۱۰ دقیقه بعد دوباره رفتم نگاه کردم دیدم یه هاله ی خیلی  کم رنگ افتاده که وقتی جلوی نور پنجره میگرفتم مشخص میشد

انگار تمام دنیا رو بهم دادن خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم ، با اینکه هاله خیلی کم رنگ بود 

دوباره رفتم دراز کشیدم چند دقیقه گذشت دلم طلاقت نیاورد دوباره رفتم تو اتاق بغلی از تو کمد برداشتمش نگاه کردم پر رنگتر شده بود ، واقعا معجزه شده بود ، فکر نمیکردم هیچوقت بچه دار بشیم ، میخواستم بعد عید همسرو راضی کنم دوباره بریم آی وی اف اما خدای مهربونم دوباره توی زندگیم معجزه شو بهم نشون داد.

الان که این پستو دارم مینویسم بوسه کوچولو روی پام خیلی معصومانه خوابیده و من هر لحظه دلم میخواد براش بمیرم .


خدایا دامن همه منتظرا رو سبز کن 

الهی آمین


خدایا شکرت


نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 05:16

سلام عزیزم
خدا دختر گلتونو حفظ کنه
فکر میکنم فقط ماها که مشکلات ناباروری داریم میدونیم دختر شما و کوچولوهای مثل اون قطعا معجزه ان
من و همسرم هم دچار همین مشکلیم
مشکل همسر من مورفولوژی صفره و به ما گفتن فقط میکرو میتونیم بکنیم
خودم هم مشکل پلی کیستیک دارم
من تمام پست ها تونو خوندم
اما میشه از تجربیات ای وی اف تون بیشتر بگید؟
قبل از پانکچر بعدش و قبل و بعد انتقال جنین چه کارهایی بهتره؟تغذیه درست هرچی که کمک کنه
یا جایی میشناسید که بشه در موردش خوند و دونست؟
ممنون میشم

سلام عزیزدلم
قوربونت بشم انشالله به زودی خدا معجزه ی قشنگشو به شما هم نشون بده از ته دلم براتون دعا میکنم
وآللاه هرچی به ذهنم اومده رو نوشتم
اگه شما سوالی داشته باشین درخدمتتونم
هیچ کاری لازم نیست بکنی عزیزم فقط آرامش داشته باش و به خدا توکل کن
من که هیچکاری نکردم
هیچ خوردنی خاصی هم نخوردم
تجربیات آوی واف بزنی زیاده خیلیا تجربیاتشونو نوشتن
بازم سوالی داشتی در خدمتم

یاسی سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 11:30

خدا برای همدیگه حفظتون کنه همیشه....عروسیش رو ببینی

قوربونت بشم عزیزم
خیلی ممنونم

زهره دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 09:06

خدا برات نگه داره

فدات عزیزم
ممنونم

میترا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 01:23

ای جان مثل من بود خاطره بیبی چکت
موهای تنم سیخ شد
انشالاه دامن همه منتظرا سبز بشه و اونایی که بچه هاشون بدنیا اومده خدا بهشون ببخشه

واقعا لحظه ی شیرینی بود
هیچوقت فراموش نمیکنم
الهی آمین
خدا فرزند عزیز شما رو هم حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد