من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

اولین روز کاریم بعد به دنیا اومدن بوسه

سلام 

خوبین دوستان؟

قراره امروز برای اولین بار بعدبه دنیا اومدن بوسه برم سرکار

خیلی نگران و ناراحتم 

خواهرکوچیکه میاد پیشش بمونه

خدا خودش کمک کنه

دیشب تا صبح نتونستم بخوابم ، پشیمونم از اینکه قبول کردم کار بگیرم

خیلی استرس دارم

دعا کنین برامون

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسی دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 12:06

امیدوارم که خداوند خودش یاری کنه از پس همه کارهات بخوبی بربیایی...بخودت فشار نیار سمیه جان...بچه داری باندازه کافی سخت هست..

سلام عزیز دلم
خیلی ممنونم‌
درسته وظیفه اصلیم مراقبت از بوسه جونه اگه اذیت نشه میرم سرکار اما اگه اذیت بشه نمیرم
اما خداروشکر بار اول خوب بود

نسیم یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 11:48

نگران نباش
موفق میشی عزیزم

فدات بشم عزیزم
ممنونم
خداروشکر خوب بود

زهره شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 08:43

ایشالله موفق باشی

فدات بشم عزیزم
ممنونم
خداروشکر خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد