من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

خواب عمیق بوسه کوچولو

سلام دوستان

خوبین؟

امروز روز خوبی نداشتم خیلی گریه کردم شاید به نظر خیلی مسخره بیاد اما من خیلی نگران بودم

دیشب بوسه حدود ۲ ونیم به زور خوابید از ساعت ۹ شب اصلا نخوابیده بود تا اینکه  ساعت ۱۲ خوابش می اومد بردم بخوابونمش ۱۰ -۱۵ دقیقه میخوابید بیدار میشد گریه میکرد اونم گریه ی سوزدار ، پوشکشو عوض میکردم ، بهش شیر میدادم بازم میخوبید ، زود بیدار میشد ، بهش شربت کولیف هم دادم چند دقیقه اروم شد بازم شروع به گریه کرد ، بلاخره حدود ۲ ونیم خوابید تا صبح که اصلا بیدار نشد ، ساعت ۹ رو گذشته بود بیدار شد ، خیلی خواب الود بودبرای اولین بار حدود ۷ ساعت پیوسته خوابیده بود ، تو نت نوشته بود نوزاد نباید بیشتر از ۵ ساعت پیوسته بخوابه باید بیدار شه شیر بخوره چون احتمال اینکه از گشنگی تو خواب غش کنه هست ، بلاخره صبح بعد شیر و پوشک تا ساعت ۱۲ ونیم خوابید ، از پوشکش صدا اومد فهمیدم خرابکاری کرده به زور بیدارش کردم پوشکشو عوض کردم ، خیلی کم شیر خورد بازم خوابید ، حدود ساعت ۳ بود که نگرانش شدم آخه اصلا سابقه نداشت اینجوری بخوابه از شدت ناراحتی و نگرانی همش گریه میکردم ، با همسر خیلی تلاش کردیم بیدارش کنیم اما بیدار نشد ، همسر خیلی سعی کرد که ارومم کنه میگفت طبیعیه نگران نباش بیا ماهم کنارش بخوابیم اما معلوم بود خودشم نگرانه ، انگشتشو میداد دست بوسه ببینه فشار میده یا نه! ، برای بوسه نبات داغ درست کردم گفتم شاید یه چیز شیرین باعث بیدار شدنش بشه با قاشق چایخوری چند بار نبات داغ ریختم تو دهنش اما بیدار نشد ، 

به یکی از دوستان وبلاگی سابق که الان کانال مینویسه (سرمه جون)  تو اینستاگرام پیام دادم گفتم بوسه بیدار نمیشه گفت نگران نباش احتمالا خیلی خسته ست دلش میخواد بخوابه ، قلقلکش بدین بیدار شه ،  متاسفانه با قلقلک هم بیدار نشد اما یکم حرفای سرمه جون آرومم کرد، 

همسر رفت سر کار ساعت ۴ بوسه با گریه ی شبیه جیغ بیدار شد ، اینقدر خوشحال شدم اندازه نداشت بهش شیر دادم ، خیلی گشنه ش بود خوب میک میزد ، تو چشماش که نگاه میکردم انگار دنیا رو دوباره بهم داده بودن خیلی خیلی خوشحال شدم ، شیر خورد پوشکشو عوض کردم دوباره خوابید ، ایندفه نگران نشدم فهمیدم که واقعا خسته ست بچه ام 

یه چیز در مورد پوشک عوض کردن بوسه بگم ، بوسه خیلی  ببخشید وقتی  پی پی میکنه بیدار میشه و گریه میکنه ، که این  بارِ اول پی پیش هست ،  از پوشک کثیف بدش میاد باید زود بازش کنم ، میبرم میشورمش میارم میذارم روی تشک تعویض زیرشم دستمال کهنه ای میذارم که ۲ یا ۳ بار هم اونجا پی پی میکنه هربار که پی پی میکنه دستمالو عوض میکنم ، احتمالا اون وسطا جیش هم بکنه ، 

هر روز چند تا کهنه میشورم براش مثل قدیما 

وقتی کارش تموم میشه قیافه ش شادو خوشحال میشه دیگه زور نمیزنه ، وقتی پوشک پی پی میکنه گریه میکنه رنگ پوستش قرمز میشه اما روی دستمال خیلی راحت کارشو میکنه که منم دلم نمیاد دوباره پوشکش کنم تا اذیت بشه،

در کل خیلی براش پوشک عوض میکنم دلم نمیاد تو جیش و پی پی بمونه بچه ام ، روزی ۱۰ _۱۱ تا پوشک براش میبندم ، میدونم خیلی گرون شده خودمون وضعیت مالی مون زیاد خوب نیست اما نمیتونم به خاطر پول بچه رو اذیت کنم.

دیگه تا شب همش خوابید ، حدود ساعت ۱۰ بیدار شد تا تا ساعت ۲ شب بیدار بود اما دیگه مثل سه شب قبل که بدجور قبل خواب گریه میکرد ، گریه نکرد ، خداروشکر خیلی خوب و اروم خوابید .

خدایا شکرت.....


نظرات 4 + ارسال نظر
فرنوش شنبه 27 دی 1399 ساعت 18:58

بگردم الهی چقدر نگران شدی عزیزم. بچه اول و بی تجربگی ها خیلی طبیعی هست سمیه جان، کم کم چم و خم کار دستت میاد. مراقب خودت و فندقی خانوم باش

سلام عزیزدلم
قربونت بشم بله واقعا سخته
فدات بشم حتما

حمیده شنبه 20 دی 1399 ساعت 17:38 http://www.tast-good.blogfa.com

زمانی که ماست و دوغ و کلا لبنیات می خورین به خاطر سردیش توی شیرتون هم همین حالت میره و سردی بچه رو خواب الوده میکنه.
شبا حداقل ماستو دوغ نخورین.

سلام عزیزم
خیلی ممنونم بابت راهنمایی تون

یاسی شنبه 20 دی 1399 ساعت 07:28

آخی ...جانم چقدر هول کردی...خوب تازه مامان شدی هنوز خیلی مونده عادت کنی..احتمال قوی خوابش داره تنظیم میشه...این جماعت نوزاد آدم رو پیر میکنن تا بزرگ بشن..خیلی کار خوبی میکنی که پوشک بچه رو تند تند عوض میکنی و نمیذاری پاهاش بسوزن..چه مامان نازنین و زحمت کشی هستی...من از طرف بوسه جان ازت تشکر میکنم.

سلام عزیزدلم قوربونت بشم که اینقد خوبی
مرسی که بهم انرژی مثبت میدی
فدات بشم

B.o.m جمعه 19 دی 1399 ساعت 15:06

شربت کولیک.

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد