من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

شمارش معکوس برای دیدن عشق جانم

سلام دوستان

خوبین؟

شمارش معکوس برای دیدن عشق جانم شروع شده ، دیروز رفتم دکتر برای ۲۰ آبان وقت عمل داد ، خداروشکر خیالم راحت شد

خدا خودش کمک کنه این چند روزم به خوبی و خوشی بگذره 

وارد ماه پرنسسم شدیم ، آبان ماه دیگه از این به بعد ماه دخترگل منم هست

ماه تولد آبان ماهی ها خیلی مبارکه ، دو تا دوست آبانی ماه دارم که واقعا دخترای خوبین، سرمه جونم و آبانه جونم

+ ۱۲ مهر رفتیم کلیپ بارداری گرفتیم ، امروز نهایی شده شو تحویل دادن ، به نظرم خوب شده انشالله چند روز دیگه میذارمش اینستاگرام

+ اسم دخترمو که قرار بود پدرشوهرم بذاره چند روز پیش گفت ، خیلی اسم قشنگ و شیکیه ، ترکی هستش و تو ایران تا حالا ۱۰۱ بار ثبت شده ، البته کاش گیر ندن موقع گرفتن شناسنامه تازگیا تصویب شده که اسم ترکی ندن

اسم قشنگش (((( تا.نسو))) هست به معنی به زلالی چشمه ، شبنم

+ برای شب اسم گذاری دخترم گیفت نمدی درست کردم ، قشنگ شده ، علاقمند کار کردن با نمد شدم میخوام یه دونه هم رودری براش درست کنم

+آویز طلا که برای پرنسسم سفارش داده بودیم امروز آماده شده ، سعی میکنم عکسشو بذارم ، از این آویزاست که سه تا آدمک هستن روشون اسم پدر ، مادر و بچه رو مینویسن

+ سیسمونی بی بی خانم تا حدودی آماده ست ، فقط دوختن لحاف  تشک و سرویس چوبش مونده که قراره خواهرم از تبریز بیاد لحاف تشک رو بدوزه ، هفته بعد هم سرویس رو بخریم

خیلی دلم میخواست اتاقش الان کامل آماده بود چون دیگه زمان زیادی تا اومدنش نمونده اما متاسفانه چون مامان و بابا میخوان وسایلو بخرن چیزی نمیتونم بگم.

چند روز شدیدا سنگین شدم واقعا بلند شدن از روی تخت و مبل برام سخته ، خیلی زود خسته میشم و کمر درد اذیتم میکنه معده درد و سوزش معده رو هم که دیگه نگم ...

خیلی تلگرافی و گزارش وار نوشتم ببخشید

خدایا شکرت 

هفته ۳۷

نظرات 10 + ارسال نظر
فرنوش یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 22:19

به سلامتی پرنسس فسقلی رو در آغوش بگیری عزیزم. چه اسم قشنگی، نامدار و موفق باشه . سمیه جان فردا شب برات یاسین میخونم تا انشااله به راحتی فارغ بشی

سلام عزیزدلم
فدات بشم ممنونم
که اینقد بهم لطف داری
خوشحالم که از اسمش خوشت اومد
انشالله برام دعا کن
مرسی که برام لطف میکنی
انشالله خدا بهت هرچی که دلت میخواد بده

آبگینه یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 10:22 http://Abginehman.blogfa.com

الهی به سلامتی و دل خوش
تاریخ ۲۰ ام ان شاالله نی نی تون بیسته بیسته

سلام عزیزم
خیلی ممنونم
انشالله

آبگینه پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 20:53 http://Abginehman.blogfa.com

عزیزم به سلامتی فارغ بشی
خیلی زود پرنسس تو بغلته

فدات عزیزم
انشالله

آسمان دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 21:06 http://asemanebienteha6367.blogfa.com

سلام خدایا شکر که از اسم راضی هستی
ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاریش عزیزم
اگه یادت بود لطفا اون موقع برای من دعا کن یعنی نزدیک زایمانت یک آرزو و هدف خیلی مهم دارم

سلام عزیزم
آره خداروشکر خوشم میاد اسم قشنگیه
چشم حتما برات دعا میکنم
انشالله به هرچی که دلتون میخواد برسید

فرنوش دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 08:57

جان دلم، ما که دلمون غش رفت واسه پرنسس خانوم. چه اسم نازی، انشااله به سلامتی در آغوش میگیری گل دختر رو. سمیه جان شب قبل زایمان من براتون یاسین میخونم حتماً. مراقب خودت باش

سلام عزیزدلم
فدات بشم که اینقد خوب و ماهی
مرسی که برای پرنسسم دعامیکنی و انرژی مثبت میفرستی
موقع زایمان به یادت خواهم بود
انشالله هرچی که میخوایی خدا بهت بده
عزیزمی

عطیه شنبه 3 آبان 1399 ساعت 00:10

انگار همین دیروز بود ک گفتی برای باردار شدنم دعا کنین و من از صمیییم قلبم دعا کردم ک یه روز خوش خبر بیای...و حالا 9 ماه گذشت از خبر خوشی ک دادی و الان چشم انتظار ب دنیا اومدنش هستی...چقدر زود گذشت ....البته برای ماها ک بیرون گود نشستیم:مسخره
الهی ک بسلامتی بغلش بگیری ب زودی میوه ی دلت رو

سلام عزیزدلم
آره واقعا زود گذشت البته وقتی به چندماهی که گذشت فکر میکنم با خودم میگم درسته سخت گذشت اما ارزشش رو داشت
مرسی که برام انرژی مثبت میفرستی گلم
انشالله از خدا هرچی میخوایی به خاطر دل مهربونت بهت بده
مرسی که هستی

نسترن جمعه 2 آبان 1399 ساعت 04:28

عزیزه دلممم مبارررکت باشه
نمی دونم منو یادته یا نه....ولی بعد آی وی اف نا موفقت اومدم بهت گفتم‌من مطمئنم‌تو بزوودی مادر میشی....قدر تر خدا بزرگتر از این حرفاست و بود....وقتی میخونم نوشته ها توو انگار یههه مروره عاشقانه با خودن ک خدا و ان اطمینانه رو می کنم....راستی منم الان تو روزایی عین خودتم ...انتظار برای نی نی و بی بی چک.. یک ماهه....برای من دعا می کنی خدا نی نی منو که اون بالا منتظره که بیاد تو دلم رو بهم عطا کنه؟ عاشق اسمش شدم...نامدار باشه.....مراقب خودت باش

سلام عزیزدلم
خوبی؟
اره عزیزم یادمه
با دعاهای ادمای مهربون و گلی مثل شما به آرزوم رسیدم
مرسی که هستی و برام انرژی مثبت میفرستی
مطمئنم که با خاطر دل پاک و مهربونت از خدا هرچی بخوایی بهت میده
انشالله خیلی زود مامان میشی و میایی خبرخوشو بهم میدی ، منتظر پیام مامان شدنت هستم
حتما اگه قابل باشم برات دعا میکنم

محدثه جمعه 2 آبان 1399 ساعت 03:56

سلام خیلی خوشحالم برات .هر دوتا پرنسسای منم ۴ ابان به دنیا اومدن .
اگه میشه ادرس اینستاتونم برامون بذار

سلام عزیزم
چه خوب
خداحفطشون کنه ، تولدشونم خیلی مبارکه
عزیزم تو کامنت خصوصی ادرس اینستاگرامتو برام بفرست فالوت کنم

میترا جمعه 2 آبان 1399 ساعت 01:09

به سلامتی عزیزم
آبان ماه قشنگیه رنگاوارنگ
ماه اناررر برگای زرد و نارنجی
چه اسم قشنگ و برازنده ای
خوشنام باشه انشالله
وای تا ۲۰ روز دیگه نفست بزور بالامیاد انگار بچه اومده تا دهن ادم
خودتو سرگرم کن چندهفته اخرم زود بگذره
کار سنگین نکن
نمک اصلا نخور
ارامش داشته باش
انشالله ۲۰آبان عکسشو تو بغل بزاری عزیزم

فدات بشم عزیزدلم
خیلی لطف کردی
من خودمم عاشق پاییز و زمستونم
واقعا آبان فصل رقص رنگهاست
خوشحالم که از اسم دخترم هم خوشتون اومد
این روزا بگذره راحت میشم مخصوصا هز دست بدویاری و سوزش معده
نمک از اول نمیخورم چون باعث میشه تنگی نفس بگیرم فقط خیلی کم موقع پخت غذا بهش نمک میزنم
دعا کنین زایمان راحتی داشته باشم

یه بنده خدا پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 20:20 http://old javoon.blogsky.com

با سلام
انشاءالله قدمش خیر باشه براتون.
آبان ماهیها ماه هستن..خودم و پسرم آبانماهی هستیم..
سلامتی تانسو خانم و شما و عزیزانتونو آرزو دارم.

سلام عزیزدلم
خیلی لطف کردی
انشالله که حتما همینطوره
قربونت بشم عزیزمی
خدا پسرگلتو برات حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد