من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

خواهش میکنم برای شوهر خواهرعزیزم دعا کنید

سلام دوستان 

ببخشید دیر اومدم  الانم خیلی ناراحت و نگرانم

خیلی سعی میکنم گریه نکنم اما دست خودم نیست لحظه ای از ذهنم خارج نمیشه 

از ترس اینکه به خاطر گریه کردن سردرد بگیرم خودمو به زور نگه میدارم چون نمیتونم مسکن بخورم اما نمیشه بازم گریه میکنم

خواهش میکنم هرکی این پستو میخونه برای سلامتی شوهر خواهرم که الان تو بیمارستان تو آی سیو بستریه دعا کنه

متاسفانه برادرعزیزم سیروز کبدی داره و باعث واریس مری شده که اونم باعث خونریزی داخلی شده 

حالش خوب نیست ، خیلی نگرانشم

این چند روز دخترم همش تو شکمم سفت میشه و به سختی حرکت میکنه اما به هیچکس نمیگم ، چون میدونم به خاطر استرس و ناراحتیه که دارم ، خودمم میترسم زایمان زودرس بگیرم اما چیکار کنم تا ایشون خوب نشن آروم نمیشم

چقدر من بدشانسم ، چقدر بارداری بدی داشتم پر از اتفاقات بد بوده برام 

خودم که شدیدا بدویار بودم و هستم ، واریس بارداری هم  گرفتم ، کرونای لعنتی از یه طرف 

کسادی بازار و کار همسرم ، بیکارشدن خودم ، افزایش شدید قیمتها ، ضرر شدیدمون تو بورس ،  شکستن دست مامانم ( هفته پیش دست مامان تو خونه لوندویلشون خورده زمین شکسته) ،بیماری برادرم و..... اصلا تو این حدود ۸ ماه یه روز خوب نداشتم

خدایا خودت به همه مریضا شفای عاجل عنایت کن ، فقط امیدم تویی


هفته ۳۴

نظرات 6 + ارسال نظر
نیسا یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 13:30 https://nisa.blogsky.com/

من بمیرم برات عزیزدلم. اگر قابل باشم هم براشون دعا می کنم و هم نذر. همه چیز درست میشه مطمئن به خدا اعتماد کن خدا خیلی مهربونه.

خدا نکنه نیساجونم
قربون دل پاک و مهربونت بشم
حالت چطوره ؟ بهتری؟ ببخش تو روخدا این روزا خیلی حواسم پرته ، احوالتو نمیپرسم
خیلی در حقمون لطف بزرگی میکنی انشالله با دعای شما عزیزان حتما خوب میشن
قربونت بشم
خیلی مواظب خودت باش

نازی صالحی یکشنبه 13 مهر 1399 ساعت 22:01

سلام قربونت برم.با تک تک کلمه هات اشک ریختم فدای دل مهربونت این روزا زنوگی برای همه سخت شده.میدونم نمیشه بی تفاوت از کنارشون گذشت میدونم نمیشه تو این شرایط اروم بود برای برادر عزیزت و شوهر خواهر مهربونت از ته دل آرزوی سلامت میکنم برای نازنین مادرت از خدا سلامت و طول عمر میخوام با عزت و آرامش .عزیزم بورس وضرر مالی بالاخره دیرو زود حل میشه که اگرم نشه یه جور دیگه جبران میشه.شرایط بد اقتصادی و کصادی کار و بازارم اکثر مردم رو شامل شده .باز خدا روشکر که هر چند سخت اما میگذره هر چند کم اما هست .نازنینم خودت رو بابت هیچ چی تو دنیا سرزنش نکن هیچ چیز به خواست و اراده ما پیش نمیره.بیشتر فکرت رو رو نی نی نازت متمرکز کن براش شعر بخون باهاش حرف بزن الان رسالتت پرورش و بدنیا اوردن نی نیه .شک نکن با بدنیا اومدنش هم برکت به زندگیتون میاره هم آرامش و نعمت.هیچ وقت برای کاری که تغییرش در ید قدرتت نیست تلاش نکن .کار تو الان دعا کردن براشونه ارامش تو ارامش همسرت میشه و آرامش نی نی نازت.دوش بگیر یه موزیک اروم بزار و بشین با کوچولوت حرف بزن.بیشتر تو تغذیت دقت کن اینجوری مامانتم بابت تو خیالش راحت میشه.این روزا میگذرن عزیزم.کاش همه مشکلات مالی و کاری باشه کاش دعا برای سلامت و بهبود عزیزامون باشه کاش ..... .فقط بدون دلم پیشته و دعاگوتم.مراقب خودت خیلی زیاد باش.از طرف من به نی نی بگو بی صبرانه منتطر بدنیا اومدنشم.قراره بشم خالش آخه.میبوسمت عزیزم

نازی خانوم با چه زبونی میتونم بهتون بگم همیشه مدیون مهر و محبتتون هستم ، چقدر حرفاتون انرژی مثبت دارن و بهم آرامش میدن،
درست میفرمایید مشکلات مالی و اقتصادی حل میشن کاش برای عزیزانمون اتفاقی نیفته
خدا میدونه چقدر به فکرتونم و چقدر برای آرامش و صبر شما عزیزدلم دعا میکنم
روح کامیاب عزیزم قرین لطف و رحمت الهی باشه انشالله
خاله ی مهربون مطمئن باش به محض اینکه دخترم به دنیا اومد عکسشو برات میفرستم ، هرچند میدونم به خوشگلی کیمیا جون نمیشه

عطیه شنبه 12 مهر 1399 ساعت 00:17

خدای خوبم همه ی بیماران رو شفا بده امید همه ی ما فقط و فقط خودتی
اللهم صل علی محمد و آل محمد

فدات عزیزدلم
خیلی ممنونم

فرنوش جمعه 11 مهر 1399 ساعت 13:05

ای وای سمیه جان، خیلی ناراحت شدم با این پستت. الهی بحق حرمت دوازده امام شفا پیدا کنند ایشون. میدونم سخته در این شرایط اما خیلی مراقب خودت و پرنسس تودلیت باش عزیزم

فدات بشم عزیزدلم
خیلی ممنونم
دعا کنین براشون

فهیمه پنج‌شنبه 10 مهر 1399 ساعت 19:48

انشالا شوهرخواهرت خوب میشه و به سلامتی میاد خونه
خودتو اذیت نکن گناه داره عروسکت اذیت میشه

قربونت بشم عزیزدلم
واقعیتش اینقدر فکرم ناراحته بیجاره دخترم یادم میره
براشون دعا کنین

آسمان پنج‌شنبه 10 مهر 1399 ساعت 14:01 http://asemanebienteha.blogsky.com

سلام ان شاالله حال شون خوب میشه
بیش تر به فکر دختری که تو شکمت داری باش
چون این روزهای سخت تموم میشه اما اثراتش رو جنین تا همیشه باهاشه تو وظیفه داری که شاد و آروم باشی حتی اکه سنک بباره

فدات بشم عزیزدلم
خیلی لطف کردی
حق باشماست اما متاسفانه خیلی ناراحتم
شما هم برامون دعا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد