من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

چند تا عکس در مورد پرنسس جان

سلام دوستان

خوبین؟

بلاخره بعد 5ماه تونستیم برای خونه وای فای نصب کنیم چون خط تلفنمون قدیمی بود باید ازPCM در می اومد که چند ماه بود تو نوبت بودیم 

چهارشنبه زنگ زدن گفتن از پی سی ام در اومده ماهم زود درخواست اینترنت دادیم تا ظهر وصل کردن برامون

ماهانه 100گیگ با سرعت 16 مگ 50هزار تومن قرار داد یکساله بستیم.

اولین کاری که میخوام قبل گذاشتن پست بکنم گذاشتن عکسه

عقده ی گذاشتن عکس گرفتم چون با گوشی نمیشد گذاشت

اولین عکس:


همسرجانو با این جعبه  سورپرایز کردم

خیلی تعجب کرد باور نمیکرد  گفت صبح بریم آزمایش بدیم خیالمون راحت بشه البته من خودم مطئن بودم که باردارم

دومین عکس:


شبی که همسر جواب آزمایش ژنتیک رو گرفته بود با این باکس گل اومد خونه 

جشن تعیین جنسیت پرنسسمون رو دو تایی گرفتیم

عکس سوم:

عکس کادوهایی که همسر برای اولین روز دختر پرنسس جون خریده بود

البته عروسک رو یه روز قبل روز دختر که رفته بودم عکاسی به دخترم هدیه دادن بودن

مامان قربون لباسای کوچولو و خوشگلش بشه

خدایا شکرت....

نظرات 7 + ارسال نظر
ایوا یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 15:17 Http://mysecretdiary.blogsky.com

ای خداااا با اون کفشها کجا میخواهد بره آخه

فدات بشم عزیزدلم

میترا پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 10:26

مبارکتون باشه عزیزم
هر روز آیت الکرسی بخون فوت کن به شکمت

فدات بشم عزیزم
چشم حتما مرسی ‌که یادم انداختی

مریم ... پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 15:10

سلام مبارکه
میشه بپرسم چه اینترنتی که اینقدر قیمتش مناسبه ؟

سلام عزیزم
ممنونم
همراه اول ۲۰۲۰
خیلی خوبه سرعتشم خیلی بالاست

فرنوش سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 00:17

ای جانم چه عکسهای نازی. الهی که همیشه احوال دلت شاد باشه عزیزم. خودت و توراهیت در پناه خدا باشید

قربونت بشم عزیز دلم
مرسی ‌که هستین
انشالله همیشه سرزنده و سلامت باشین

سحر یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 15:06 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

انشااله به سلامتی دنیا بیاد.خیلی هم قشنگه
فقط ار کجا می دونستی اخار با بیبی چکت کفش دخترونه گذاشتی؟

فدات بشم عزیزم
انشالله
فکر کنم تو پست خبر بارداریم نوشتم همینجوری بدلم افتاده بود که دارم مامان پرنسس میشم و حتما بی بی جون دختره

میترا یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 08:43

مبارکش باشه انشالله به خوشی و سلامتی بپوشه
عکس بیشتر بزار

قربونت بشم عزیز دلم
انشالله

مهر شنبه 28 تیر 1399 ساعت 13:16

به به،ایشالا همیشه دلت خوش و لبت خندون باشه

فدات بشم عزیزم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد