من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

روزهای پایانی اسفند۹۸

سلام دوستان

میخواستم توی این پست در مورد آرزوها و برنامه های سال ۹۹ ام بنویسم اما یه مسئله ای پیش اومد که برنامه هام یکم تغییر کردن

اونایی که تغییر نکردن رو مینویسم بقیه بمونه برای بعد.

۱. اولین چیزی که میخوام طلب سلامتی ، شادی ، جیب پر از پول ، صبر و آرامش برای خانواده و دوستان عزیزم چه مجازی چه وا قعی هست

۲. ورزش نرم ، پیاده روی و طبیعت گردی رو مثل سالهای قبل ادامه بدم

۳. با علاقه ی بیشتری برم سرکار عکاسی ، مطالعه ی بیشتر ی در مورد کارم بکنم

۴. چندتا کتاب خوب که خیلی وقته میخوام بخونمشون رو بخونم

۵. پول پس انداز کنم تا طلا بخرم

۶. سعی کنم کمتر عصبانی بشم و دیگران رو قضاوت نکنم

فعلا اینا به ذهنم میرسه اگه چیز دیگه ای یادم اومد اضافه میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنوش سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 22:35

اولین آرزوم در سال جدید برای همه تندرستی و آرامش هست. انشااله شر و بلا از سرزمین‌مون دور بشه. چقدر خوبه پیاده‌روی و‌ ورزش در برنامه هات داری عزیزم. کتاب نخونده من هم دارم. سمیه جان برای همه برنامه ها و آرزوهات اجابت تمنا دارم.

فدات بشم مهربونم
ممنونم از دعا خوبت برای همه مون
منم برات آرزوی سلامتی ، تندرستی ، شادی ، جیب پر از پول و ارامش دارم.
ورزشو خیلی دوست دارم اما متاسفانه به خاطر شرایط کاریم همیشه کمبود زمان دارم
انشالله که بتونم به همه اونایی که تو این سال میخوام برسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد