من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

روزانه نویسی

سلام دوستای گلم

حالم خوبه فقط کمرم درد میکنه و ضعف جسمی دارم 

میگن از عوارض سقطه ، نمیدونم ! امیدوارم زودتر خوب بشم

حال روحیم بد نیست ، دارم قرص فارماتون مصرف میکنم شاید این همه بیخیالی به خاطر اون باشه

از امروز یه تصمیمی گرفتم میخوام تا جایی که میتونم روزانه نویسی کنم به اضافه غذایی که اون روز میپزم رو عکس مراحل پختش رو بذارم

انشالله کم هم حواسم بیشتر پرت میشه

توکل به خدا

خدایا شکرت....

نظرات 2 + ارسال نظر
nazi salehi یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 01:02

خوشحالم بهتری منتظر آموزش غذاهای خوشمزتم..مهربون جان

ممنونم عزیزم
ببخشید این چند روز شرمنده شدم

فرنوش جمعه 13 دی 1398 ساعت 15:14

سمیه جانم عزیزدلم خوشحالم که باز دست به قلم شدی. تصمیم خیلی خوبی گرفتی که اینجا زیاد سر بزنی. ما هم مرتب بهت سر میزنیم. خودتو تقویت کن عزیزم. الهی که بزودی شادی و اعجاز وجودت رو در بگیره

فدات بشم عزیزدلم
ممنونم که برام وقت میذاری و انرژی میدی
لحظاتت پر از لبخند ، شادی و آرامش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد