من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

روزمره

سلام

بعضی وقتا فکر میکنم یعنی بمیرم از دست خودم راحت میشم آیا؟!!!

چند وقت پیش که جریان کور.تاژ رو داشتم

بعدش آلرژی شدید به داروهای  اطاق عمل و خوارکیها و .....

امروزم که پام پیچ خورد فکر کنم  در رفته چون هم متورم شده هم قرمز شده

ای خداااااا 

احساس میکنم یکی باهام لج افتاده


نظرات 5 + ارسال نظر
فرنوش چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 21:42

سمیه جان عزیزدلم، جسمت احساس کسالت داره و روحت خسته اس.اما کم‌کم باید برگردی به آرامش و قوت دل .ما کنارت هستیم و دعاگو. برات شادی غیرمنتظره آرزو‌میکنم. مراقب خودت باش

قربونت بشم عزیزدلم
چقد شما خوبین
خدا حفظتون کنه
لحظاتتون لبریز از عشق و شادی

نسترن چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 16:40

سلام‌عزیزم
من به وبلاگت سر میزنم
مطمئنم تو بزودی مادر میشی....خدا حاجت دل شکست رو خوب میده...به قدرت خدا امیدوار باش

مراقب خودت باش

قربونت بشم عزیزم
ممنونم از انرژی مثبتی که بهم میدی
لحظاتت لبریز از عشق و شادی

آرزو سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 09:58

انشالله این روزام می گذره و روزهای شتدی انتظارت رو میکشه

فدات بشم عزیزم
انشالله
لحظاتت لبریز از خنده و شادی

ملت بلاگ سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 09:08

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.
آدرس: melatblog.i r

nazi salehi سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 00:19

عزیزدلم ضعیف شدی و نیاز به تقویت داری اسپندم دود کن چشم بد ازتون دور باشه الهی.به چیزای خوب فکر کن .مثلا بیای پیش من چند روزی.

فدای مهرو محبت شما بشم دوست گلم
شما دوست مجازی نیستین واقعیه واقعی هستین
خیلی دوستتون دارم
انشالله همیشه لحظات به کامتون باشه و خدا برامون حفظتون کنه
سعی میکنم حواسمو بیشتر پرت کنم که حداقل از لحاظ روحی خیلی اذیت نشم
ضعف جسمی هم فکر میکنم با گذشت زمان بهتر میشه
بازم مرسی ازتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد