من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

قلب.جنین

سلام دوستان

شرمنده حالم خوب نیست خیلی ناراحتم

دیروز که هفته هشتم میشدم رفتم برای سونوی قلب جنین که گفتن قطب و قلب جنین تشکیل نشده

از وقتی اومدم کلی گریه کردم از صبحم که بیدارشدم خیلی ناراحتم و گریه میکنم

نمیدونم چرا اینجوری شد

خیلی خیلی ناراحتم

خواهش میکنم برام دعا کنین

ای خدااااااااااا فقط امیدم به خودته ، خواهش میکنم نا امیدم نکن

نظرات 17 + ارسال نظر
رها شنبه 16 آذر 1398 ساعت 00:09

سلام عزیزم ، من بعد از دو سال نازایی و دو بار اَی یؤ ای ناموفق و یکبار اَی وی اف ناموفق که حتی باردارم نشدم ، در دوره ای که کاملا بیخیالش شدم و یه مدت به خودم أستراحت دادم تا دوباره برم ایندفعه با یه دکتر دیگه برای اَی وی اف باردار شدم خیلی غیر منتظره باورم نمیشد باور کن تو اون دوران روزی نبود که زار نزنم خدا رو هزار مرتبه شکر الان پسرم دو سالشه نگران نباش هر اتفاقی افتاد بسپار به خدا

سلام عزیزم
خدا گل پسرتو برات حفظ کنه
شما میدونی آی وی اف چقدر سخته
خیلی اذیت شدم تو این دو ماه ، دیگه نمیخوام ادامه بدم
اما امان از حرف مردم...... بیچاره ام کردن و بازم با حرفاشون اذیتم میکنن
خدا بهم صبر و آرامش بده

سحر پنج‌شنبه 14 آذر 1398 ساعت 23:55 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

روزی نیست سرنزم کجایی عزیزم چه خبر

شرمنده عزیزم
پست گذاشتم
نی نی رو ازدست دادم

میترا مامان دوقلوها چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 20:03

عزیزم انشالله تشکیل میشه
من سونو واژینال دکتر قلب جنینو دید یادم نیس هفته چند
انشالله خیرپیش بیاااد عزیزم

فدات عزیزم
خدا بچه هاتو برات حفظ کنه
مواظبشون باش

فایزه یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 09:56

عزیزم مطمئن باش که قلبش تشکیل میشه برای خواهرم که مثل شما بود قلب پسرش هفته 12 نشون داد.
ارامش داشته باش وفقط از خود خدا بخواه عاقبت بخیری وسلامتیش را

فدات عزیزم
بعضی وقتا فکر میکنم خیلی صبورم اما واقعا بعضی وقتاهم دیگه نمیکشم الان ته بن بست ایستادم هیچ امیدی ندارم
چرا اینجوری شد نمیدونم!!!

رویای ۵۸ شنبه 9 آذر 1398 ساعت 23:32

منم هفته ی ۸ که رفتم قلبش پسرم تشکیل نشده بود...بعد از دو هفته تشکیل شد.....الان هم چهار سالشه ...ان شالله قراره بیاد خواستگاری دخترت....امیدوار باش

فدای شما عزیزم
کاش قلب نی نی منم دیر تشکیل میشد اما بلاخره تشکیل میشد
خدا منو لایق ندونست

عطیه شنبه 9 آذر 1398 ساعت 19:05

خدا خودش صلاح رو بهتر از هر کسی میدونه هرررر چی صلاحته پیش بیاد و امیدوارم صلاح خدا با خواسته ی شما یکی باشه و صدای قلبش رو که بهترین صدای دنیاست رو بشنوی. الهی آمییین

قوربونت عزیزم
لیاقت نداشتم مادر بشم
قلبش تشکیل نشد

پروانه شنبه 9 آذر 1398 ساعت 00:09

آروم باشید،مثل وقتی که رو آب استخر دراز میکشی و اجازه میدی سکوت و آرامش و بلد بودن، تورو رو آب معلق نگه داره،خدا خالق ماست،هیچ کس بهتر از اون نمی دونه چی برامون خوبه... ما هم با همه وجود تسلیمش میشیم امیدوارم به حق فاطمه زهرا دامنتون سبز بشه با فرزند سالم و صالح

سلام عزیزم
چقدر حرفاتون آرامش بخشه
ممنونم
امیدم به خداست

سحر جمعه 8 آذر 1398 ساعت 15:35 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

الهی فدات بشم ناراحت نباش توکل کن به خدا
انشاالله تشکیل می شه....من می فهممت و دعاگوتم
این مدت نبودی گفتم می خوای استراحت کنی و تا دنیا اومدن نی نی ننویسی..

سلام عزیزم
خدا نکنه عزیزمی
فدات بشم برام دعا کن
دلم میخواد بنویسم متاسفانه حالم خوب نیست
بازم خواهم نوشت

فرناز جمعه 8 آذر 1398 ساعت 11:17 http://ghatareelm.blogsky.com

دکتر من گفته بود زودتر از هفته ۹ نرو سونو چون ممکنه صدای قلبش رو نشنوی و ناراحت شی. به هرحال صبر کن

سلام عزیزم
کاش دکتر منم این حرفو میگفت اینقد بهم استرس نمیداد البته انصافا دکتر خوبیه
از هفته ششم منو نوشت برای سونوی قلب جنین
در حالیکه هفته شش اصلا قلب تشکیل نمیشه
اون موقع هم کلی ناراحت شدم
دیدم تو نت نوشته هفته هشتم قلب تشکیل میشه خیالم راحت شد دوباره برای هفته ۸ نوشت که بازم گفتن تشکیل نشده
اما ایندفه خیلی ناراحتم و میترسم تشکیل نشه،
هرچند امیدم به خداست اگه به صلاحم باشه حتما تشکیل میشه

آتوسا جمعه 8 آذر 1398 ساعت 07:42

عزیرم خیلی برات دعا میکنم، امیدوارم هر چه زودتر با خبرهای خوب برگردی

فدات بشم عزیزم
مدیون مهرو محبت شما عزیزان هستم

nazi salehi جمعه 8 آذر 1398 ساعت 01:55

عزیزنازنینم ان شاالله چیزی نیست نظر دکترت چیه شاید زوده هنوز .الهی خبرای خوش بهت بدن به زودی نگفتن دوباره کی بری سونو.نگران نباش هنوز وقت هست

سلام نازی خانم جون
دکتر میگه یه هفته دیگه دوباره برو سونو
انشالله
من اردبیلم دکترم تبریزه ، قرار بود این هفته حضوری نرم جواب سونو رو زنگ بزنم براش بخونم که متاسفانه به تلفن جواب ندادن شوهر خواهرم عکس سونو رو برد نشونشون داد ، گفتن یک هفته دیگه متتظر باشین اگه تشکیل نشه اقدام کنیم برای سقط

شمیم جمعه 8 آذر 1398 ساعت 01:03 http://Mamanyekta

سمیه جونم
بمیرم برا حالت
سمیه زود رفتی سونو کاش بیشتر صبر میکردی
استرس برات سمه دختر
اروم باش ریلکس...خیلی زود رفتی و دردای پریودی هم کاملا طبیعیه
بهم تند تند خبر بده از حال خوبت و قلب نی نی جون که غش میکنم واسه صدای قشنگش که انشالله قراره ۱۲۰ سال بتپه

سلام شمیم جونم
واقعا هیچکس حال منو به اندازه تو نمیفهمه
کاش دکتر میگفت دیرتر برم من که از این چیزا سر درنمیارم
سعی میکنم بیخیال بشم اما حتی یه لحظه از ذهنم خارج نمیشه
چشم عزیزم حتما بهت خبر میدم
برام دعا کن

رها جمعه 8 آذر 1398 ساعت 00:02

سلام عزیزم
من الان می رم زیارت عاشورا برات می خونم خودتم بخون و از خدا و امام حسین بخواه که هم قلب بچه ات تشکیل بشه هم سالم بمونه و به دنیا بیاد زیارت عاشورا خیییییییییییییییلی جواب میده شک نکن
برا سقط هم عجله نکن صبر کن عزیزم صبر کن

سلام عزیزم
چقدر خوبه که دنیا آدمای خوبی مثل شما داره
مدیون مهرومحبت شما هستم
خیلی ممنونم عزیزم حتما میخونم
نه حتما صبر میکنم

فرنوش پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 23:29

سمیه جان دلم پیش شماست.‌الهی‌که بحق رحمت بی انتهای خدا، فرشته کوچولو توی دلت بزرگ‌ بشه. امیدوار و قوی ادامه بده. دعای‌ما همراهته عزیزم

سلام عزیزم
ممنونم که به یادم هستین و برام دعا میکنین
انشالله خدا هرچی که دلتون میخواد رو بهتون بده

Sargol پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 18:28

تورو خدا سقط نکنیا بعضی بچه ها دیرتر تشکیل میشه قلبشون
ما داشتیم که قلب بچه هفته ۱۴ تشکیل شده

واقعا؟
به خدا با این حرفا خیلی امیدوار میشم
خدا هیچ بنده ای رو نا امید از درگاهش برنگردونه
برام دعا کن عزیزم

مهر پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 17:51

سمیه عزیز خیلی به یادت بودم
نا امید نشو،سخته اما میشه

فدات عزیزم
امیدم به خداست برام دعا کن

پروانه پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 12:08

من تو یه مقاله انگلیسی معتبر خوندم،تو ایران خیلی زود تو هفته های 8 منتظر شنیدن صدای قلب جنین هستن و تا نمیشنون میگن سقط ،که کاملا غلطه،تو یه سری از موارد قلب جنین دیرتر قابل شنیدنه،صبر کنید تا هفته 10... الخیر فی ما وقع

عزیزم کامنتتو دیدم بازم گریه ام گرفت
از ظهر به خودم قول داده بودم گریه نکنم
برام دعا کنین
فقط امیدم به خداست
دکتر هرچی بگه به حرفش گوش نمیدم حتی تا هفته ۱۲اگه خودش سقط نشه منتظر میمونم
ممنونم از انرژی مثبتی که برام میفرستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد