من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

ارسال رمز

سلام دوستان 

ممنونم که برام وقت میذارین 

خیلی خوشحال شدم از اینهمه استقبال گرمتون

نمیدونستم اینهمه عزیز به صورت خاموش میخوننم

رمز رو برای آدرسهایی که فرستاده بودین ارسال کردم هم اینستاگرام هم ایمیل

فقط چند نفر هیچ آدرسی نذاشته بودن اما آدرس خواسته بودن

شرمنده عزیزان یه آدرسی برام بفرستین تا منم بتونم رمز رو ارسال کنم 

بیزحمت دایرکت و ایمیلتون رو چک کنید اگه رمز براتون نیومده بود بازم برام کامنت بذارید تا دوباره ارسال کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
عطیه پنج‌شنبه 16 آبان 1398 ساعت 14:41

سلام عزیزم منم رمز میخوام لطفا

عزیزم دیگه بدون رمز مینویسم

مونا شنبه 11 آبان 1398 ساعت 19:31 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
برای من رمزی نیومده بود

سلام گلم
ارسال کردم
دوباره چک کنید
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد