من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

پست رمز دار

سلام سلام 

من اومدم 

خداروشکر خوش خبرم

فعلا جواب تست بارداریم مثبته ، بتام روز ۱۴ انتقال ۲۲۶ شده بود

انشالله صدای قلب جنینم بشنوم یکم خیالم راحت میشه

اونایی که اینجا رو میخونن برام انرژی مثبت بفرستین و دعام کنین 

خیلی محتاج دعاهاتون هستم

تو پست بعدی اتفاقات روز انتقال تا الان رو مینویسم

فعلا اینو ازم قبول کنین

دوستون دارم 

بوس بوس

خدایا شکرت...

نظرات 10 + ارسال نظر
سحر۷ شنبه 18 آبان 1398 ساعت 23:29 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

چرا من این پستت الان دیدم ای جاااانم بغضم گرفت یاد خودم افتادم و ج آزمایشم....حتما می زنه گلم خیالت راحت
ما دعاگوتیم و توکل کن به خدا

فدات عزیزم
متاسفانه الان که نمیزنه
نمیدونم چیکار کنم
خیلی ناراحتم

مه چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت 16:51

به به به سلامتی مامان سمیه ،مطمین باش و توکلت به خدا

فدات بشم عزیزم.
ممنونم
برامون دعا کن

ارغوان دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 14:52

مباااارکه عزیزدلم انشاءالله صحیح و سلامت بغلش کنین

سلام عزیزم
ممنونم
انشالله

فرناز یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 12:59 http://ghatareelm.blogsky.com

خیلی خوشحالم برات امیدوارم همه چیز عالی پیش بره

فدات عزیزم
ممنونم
برامون دعا کن

مونا یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 09:13 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام سمیه جون
مرسی بابت رمز
مبارک باشه
خیلی برات خوشحال شدم ... خیلی زیاد ... خدا رو شکر
ایشالا که از این به بعدم همون جوری پیش میره که دلت میخواد
برات دعا میکنم عزیزم

سلام مونای عزیز و مهربونم
مرسی عزیزم
خواهش میکنم انجام وظیفه ست دوستم
ممنونم که به یادمی و برام دعا میکنی ، خیلی ماهی

فایزه یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 08:42

سلام
الهی هزاران بار شکر
امیدوارم برات بهترینها رقم بخوره.نمیدونم بهتون گفتم یا نه .خواهر بزرگم با همین روش شما بعداز13 سال صاحب یه پسر شد والان پسرش کلاس ششمه.
به تغذیه واستراحتت برس..مراقب خودت باش
میبوسمت

سلام عزیزم
نه متاسفانه نمیدونستم اما خیلی خوشحال شدم هزار ماشالله خداحفظشون کنه
این حرفا بهم انرژی مثبت و میدن و امیدوارم میکنن
ممنونم

محدثه یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 00:51

سلام خدا را شکر

فدات عزیزم
ممنونم

رویای ۵۸ یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 00:21

خدا رو هزاران مرتبه شکر......حتما صدای قلبشو می شنوی عزیزم....چشمام پر از اشک شد....خیلی ذوق کردم

قربونت بشم عزیزم
ممنونم از بابت این همه انرژی مثبتی که بهم میدین
از خدا بهترینها رو براتون میخوام

مینا یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 00:03

خیلی خیلی تبریک عزیزم

فدات بشم عزیزم
خیلی خیلی ممنونم

nazi salehi شنبه 11 آبان 1398 ساعت 21:29

خدارو هزار بار شکر.مراقب خودت و خوبیات باش عزیزم.

فدای شما بشم نازی خانم عزیزم
خداروشکر که دوست خوبی مثل شما دارم
لحظاتتون لبریز از عشق و شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد