من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

پست ھای رمزدار

سلام دوستان 

پستای بعدیم رمزدارہ کسایی کہ اینجا رو میخونن زیر این پست کامنت بذارن راھنمایی شون کنم

فکر میکنم کسی از فامیلام اینجا رو میخونہ بہ خاطر ھمین یہ مدت رمزدار خواھم نوشت

دوستتون دارم

ممنونم

نظرات 16 + ارسال نظر
nazi salehi جمعه 10 آبان 1398 ساعت 01:50

عزیز مهربونم امیدوارم ارامش و عشق سهم تک تک لحظه هاتون باشه.بیصبرانه چشم به راه خبرای خوبم ازت.دل تو دلم نیست اخه قراره خاله بشم.مراقب خودت و خوبیات باش قشنگم

فدای شما بشم نازی خانم جونم
چقدر خوبه که دنیا آدمای ماهی مثل شما رو داره مرسی که اینقد خوبین
خیلی دوستتون دارم

سحر پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 17:11

من همش تو فکر شما خداجونی انشاالله ج مثبت

سلام عزیزدلم
ممنونم از بابت اینهمه مهربونی و انرژی مثبت
چقد خوبه شماهارو دارم
عزیزم آدرس اینستا یا ایمیل ندادین براتون رمز بفرستم

فریناز پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 10:11

سلام میشه رمز رو برای منم بفرستین دوست خوب من تازه باهاتون آشنا شدم
اما تو یه هفته خوندم همه ی وبلاگتونو خیلی دوست دارم بدونم ivf با موفقیت انجام شد به سلامتی

سلام عزیزم
ممنونم که اینهمه برام وقت گذاشتین
چشم حتما ارسال میکنم فقط آدرس اینستا یا ایمیل برام بفرستین
ممنونم

مونا چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 17:00 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام
چطوری؟
من صبح اینجا نظر گذاشتم نوشتم منم میخونمت
نیومد؟
یا من نظر نذاشتم؟
گذاشتماااااا
والا از بس کار سرم ریخته بعضی کارا رو تو فکرم انجام میدم
ولی در مورد شما تقریبا مطمئنم صبح یه نظر برات نوشتم
به هر حال خواستم بگم منم میخونمت عزیزم

سلام مونا خپلی گل و عزیزم
ممنونم که به یادمی عزیزم
برات رمزو ارسال کردم
برام دعا کن

سامیه چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 15:44

سلام عزیزم منم خیلی وقته خواننده خاموش وبلاگ شما هستم اگه لطف کنید به منم رمز بدید ممنون میشم

سلام عزیزم ممنونم که برای وقت میذارین گلم
فقط بیزحمت برام آدرس ایمیل یا اینستاگرام بفرستین تا رمزو براتون ارسال کنم

مونا چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 12:32 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
من میخونمت

سلام گلی
میدونم که خیلی عشقی

حانیه چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 11:26

سلام منم میخونمتون اما خاموش بودم

سلام عزیزم
ممنونم برام وقت میذاری
چشم حتما
ادرس ایمیل یا اینستاگرام برام بفرست

لیلا چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 09:23

سلام عزیزم رمز رو برای من هم ارسال کنید لطفا من از خوزستان خواننده وبلاگتون هستم

سلام عزیزم
ممنونم برام وقت میذاری
چشم حتما
ادرس ایمیل یا اینستاگرام برام بفرست

رابعه چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 09:10

سلام من از خواننده های خاموشتون هستم اگر دوست داشتین رمز بدین

سلام عزیزم
ممنونم برام وقت میذاری
چشم حتما
ادرس ایمیل یا اینستاگرام برام بفرست

ندا چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 08:11 https://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام سمیه جووون
تو کی انقدر نوشتی دختر!!!
برم بخونم بیام

سلام دوست گلم
بہہہہلہ دیگہ ما اینیم
ممنونم برام وقت میذاری

Mohadese چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 00:32

سلام عزیزم رمزتونم تغییر دادین یا همون قبلیه؟اگه تغییرش دادین برام بفرستین ممنون

سلام عزیزم
ھمون قبلیہ ، عوض نکردم

مینا سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 23:42

سلام عزیزم.پس تکلیف ما ک دوست داریم و اینجارو میخونیم اما وبلاگ نداریم چی میشه چ جوری رمز بگیریم

فدات بشم گلم عزیزمی

ممنونم برام وقت میذاری
ادرس ایمیل یا اینستاگرام برام بفرست

سحر سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 23:33 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

سلام عزیزم کامنت
من نرسید یا دوست نداشتی۳ج بدی در هر صورت من دعاگوتم انشاالله که مثبت ج آزمایش
دوست داشتین به منم رمز بدین خوشحال می شم

فدات بشم عزیزدلم
کی قابل تر از شما
کلا بہ کامنتا جواب ندادہ بودم اما الان جواب دادم
بہ بزرگواری خودتون ببخشید
براتون خصوصی رمز میفرستم

سارگل سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 23:15 http://nafasamihossein.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
من وبت رو تازه خوندم
منم مشکل تورو دارم.دوست دارم بدونم چی شد بالاخره جریانتون .ولی میدونی جیه من نمیتونم وارد صفحه شخصی وبلاگم بشم.نمیدونم بلاگفا قبول نمیکنه.بخاطر همین اگر رمز برام بفرستی من نمیتونم بفهمم.چکار کنم؟؟؟

سلام عزیزم
ممنونم برام وقت میذاری
انشالہ خدای مہربون خودش دامن ہمہ رو سبز میکنہ ، نگران نباش گلم
ادرس ایمیل یا اینستاگرام برام بفرست

الی سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 22:31

سلام من همیشه میخونمتون اگه میشه بهم رمز بدین ممنونم گلم

سلام عزیزم
ممنونم برام وقت میذاری
چشم حتما
برات ایمیل میکنم

فرناز سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 22:14 http://ghatareelm.blogsky.com

سلام من مدتیه میخونمت خوشحال میشم به منم رمز بدی

سلام عزیزم
ممنونم برام وقت میذاری
چشم حتما
ادرس ایمیل یا اینستاگرام برام بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد