من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

پانکچر

سلام عزیزای دلم

ممنونم که برام وقت میذارین و اینجارو میخونین

امروز خداروشکر پانکچر شدم ، اذیت داشتم اما خیلی بد نبود، میام با جزئیات مینویسم

قوربونتون بشم 

دعام کنین

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohadese چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت 13:17

سلام انشاالله عاقبت داشته باشه عزیزم دو روزیه که وبلاگتو از اول خوندم اگه میشه رمزتو برام بفرست

سلام عزیزم
ممنونم برام وقت میذاری
رمزو کجا براتون بفرستم ؟ آدرس اینستا بده دایرکت بفرستم

میترا سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:17

الان بهتری عزیزم
بیا تهریف کن

سلام عزیزم
یکم دل درد دارم و بیحالم نمیدونم از پانکچره یا سرماخوردم ، همش میخوام بخوابم
شکمم تورم کرده
دعا کنین تا پنجشنبه بهتر بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد