من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

دنبال درمان

سلام

اینقد دیر به دیر مینویسم که همه جی یادم میره 

اما از روهم نمیرم که بیخیال نوشتن بشم

الان تو راه تبریزم با اتوبوس تنها میرم

بلاخرو همسرو راضی کردم بریم برای آی .وی. اف

هزینه اش برای ما زیاده حدود ۱۵ میلیون البته بدون هزینه های جانبی مثل آزمایشها ، سونوگرافی و...

قراره طلا بفروشم ، چون اینهمه پول نقد نداریم 

اگه بخواییم منتظر بمونیم پول دستمون بیاد ، دیگه چهل سالم میشه 

امروز سومین روزه که پشت سرهم دارم میرم تبریز

دوشنبه برای اولین بار رفتیم که خانم دکتر بعد سونوگرافی گفتن من هیچ مشکلی ندارم خداروشکر  ، همسر باید آزمایش بده که جواب آزمایش اونو ، یکی از روزهای اول تا سوم پریودم ببرم بهش نشون بدم

منم حدس میزدم امروز پ بشم ، دیروز رفتیم همسر آزمایش داد جوابو گرفتیم 

متاسفانه خوب نبود 

خدا خودش کمکمون کنه .

از کارو بارم خبر اینکه  ، از اون آتلیه که برای اولین بار رفتم باهاشون کار کردم بعد چهار ماه اومدم بیرون 

حالا جریانش زیاده وقت کنم مینویسم در موردش 

متاسفانه یه مقدار از پولمو خوردن 

خیلی ناراحت شدم اما کاری از دستم برنمیاد

یه آتلیه دیگه باهم حرف زده قراره برم برای عکاسی تالار و آتلیه شون 

سیار هم که کار میکنم

البته الان به خاطر محرم و صفر کلا کار تعطیله

صبحا ساعت ۶و نیم بیدار میشیم میریم مغازه ساعت هفت باید اونجا باشیم 

ساعت یک و نیم میاییم بیرون 

میریم برای ناهار

بعد ناهار همسر چند دقیقه استراحت میکنه دوباره برمیگرده مغازه تا ساعت ۱۰ شب اونجاست 

بماند که این بدبخت هر چقدر کار میکنه پدرش بازم ازش ناراضیه.

بعد مغازه هم به خاطر مشکلات مالی مون میره سر یه کار دیگه ، حدود ساعت ۱ شب خسته و داغون برمیگرده .

فعلا برم 

انشالله خبرای جدیدم از روال درمان مون میام مینویسم.

اگه کسی تجربه آی وی اف تو خانواده شون یا خودش داشته باشه خوشحال میشم بیاد برام بگه

ممنونم

خدایا شکرت....

نظرات 1 + ارسال نظر
هما شنبه 13 مهر 1398 ساعت 15:13

سلام من فقط میدونم بعد از ای وی اف باید حتمن استراحت مطلق کنید یه سه روز نباید بیفتین تو جاده یا کار سنگین کنید یا پیش خودتون بگید که عقب ماشین دراز میکشم میگن باید چند بارم انجام بدین با یکبار اگر نشد نا امید نشید

سلام
ممنونم عزیزم
توکل به خدا انشالله که جواب میگیریم
دعام کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد