من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

خدایا....

سلام

خیلی خیلی ناراحتم و نا امید 

یکساعت نیست که جواب آزمایش همسر رو گرفتم

متاسفانه ناباروره

نمیدونم بچه دار میشیم یا نه 

اما من خیلی دلم میخواد بچه داشته باشم

همسر همکاری نمیکنه 

میگه اگه مشکلم با ویتامین و رژیم حل بشه همکاری میکنم اما اگه نشد قرصها و آمپولای همورمونی مصرف نمیکنم

برای آی وی اف هم نمیرم

شنبه قراره جواب آزمایشو ببریم به دکتر نشون بدیم

انشاله که حرفای امیدوار کننده بزنه

خیلی ناراحتم خیلی خیلی

خدایا خودت کمکم کن

۹۸/۲/۵

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 14:14

چقد خودخواهه همسرت. چطور به خودش اجازه میده؟ حالا اگه ناباروری از تو بود بازم اینقدر بیخیال و عادی برخورد می‌کرد؟ مسأله به این مهمی و تاثیرگذاری رو چون خودش باید دنبال کنه اینقدر الکی کنار باید بذاره؟
حیف که طلاق تو ایران سخته وگرنه حق همچین مردایی نیست که زنشون به پاشون بمونه

سلام عزیزم
همسرم آدم بدی نیست
متاسفانه از اول بچه دوست نداره همیشه با اوردن بچه مخالف بوده و هست
خیلی ناراحتم

kata پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 13:58

:((( ان شا الله دکتر راه حل خوبی بده:(( بچه واقعا شیرینه:(

سلام
ممنونم عزیزم
فعلا که داروهای تقویتی داده
ببینیم چی میشه
خیلی ناراحتم چون من عاشق بچه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد