من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

سال نو مبارک

سلام خدمت عزیزای دلم که لطف میکنین وقت میذارین اینجا رو میخونین

سال نوتون مبارک 

در سال جدید براتون بهترینها رو آرزو میکنم 

هرچی آرزوی خوبه مال شما

در حال کامل کردن روزانه نویسی های عیدم 

به محض کامل شدن آپ میکنم

خدایا شکرت....

نظرات 2 + ارسال نظر
بیضا چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 14:48

سلام سمیه عزیزم بستهات همه رمزی شدن عزیزم میشه برام رمز بفرستی. ممنون میشم

سلام بیضا عزیزم
ببخشید دیر شد
کامنتات بسته است بیضا جون
چطور برات رمز بفرستم؟

nasim پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 23:54

عزیزم دست ما درد نکنه که زحمت میکشی و مینویسی

سلام نسیم جونی
ممنونم عزیزم
من ازتون خیلی خیلی ممنونم که برام وقت میذارین دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد