من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

از بلا.گفا۷

تاریخ : پنجشنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۳ | 12:49 | نویسنده : Somayeh
سلام ، دیروز حالم خوب نبود به خاطر همین نتونستم پست بذارم به جاش امروز دوتا پست میذارم هم مال دیروزُ هم مال امروزُ

دیروز صبح به محض بیدار  شدن شروع کردم به کندن پوست ژله تخم مرغی ها خیلی زمان بر بود ، بعدش دوباره از اون بیسکویت  آبانه جون درست کردم تا شب ببرم خونه آبجیم ، البته دیروز قبل از ظهر مغازه رو همسری باز کره بود اما من نرفتم (آخه چرا همه روز تعطیل خونشون میمونن اما من باید برم سرکار ؟؟؟هان؟؟؟؟)  دوش گرفتم بعد برای ناهار املت پختم با نون، همسری میگفت حالا ک املت پختی چی میشد یه پیمانه هم کته میذاشتی؟؟ منم گفتم شام دعوتیم آبجیم شام مفصلی پخته دیگه برای چی ناهارم سنگین بخوریم البته هرموقع شام جایی دعوت باشیم من ناهارو سبک میذارم اینجوری  مقرون به صرفه هم میشه ، بعد ناهار حدود یک ساعت رفتم خونه آبجی ک ببینم چیکار میکنه ک خوشبختانه همه کاراشو تموم کرده بود ، بعد تا ساعت 7:40 مغازه بودیم اما به خاطر مهمونی خونه زود اومدیم خونه تا آماده شیم  همسری دوش گرفت منم ارایش کردم ولباسامو عوض کردم ، ژله هارو بعدازظهر برده بودم اما شیرینی ها رو شب چیدم تو جعبه شیرینی و باخودم بردم ،  

 

  

عکس ژله تخم مرغی هارم  بعدا  تو همین پست میذارم

خونه آبجیم خیلی خوش گذشت حدود ساعت یک هم برگشتیم خونه .  

پی نوشت: 

عکس ژله تخم مرغی ها: 

 

 

عکسای پایین مربوط به پستای قبل هستش 

عکس ژله تخم مرغی تزریقی شبی ک احد ونسیم اومدن 

 

عکس بیسکویتا ک برای اولین بار پختم  

راستی مشکلمون هم حل شد خداروشکر ، دوستان خوبم ممنونم از بابت دعاهاتون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد