من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

از بلا.گفا۳

تاریخ : یکشنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۳ | 20:45 | نویسنده : Somayeh
سلام دوستاى گلم

خسته ام ، خیلی خسته بس که از صبح سرپا بودم پاهام داره میترکه فک میکنم کل خون بدنم تو پاهام جمع شده اگه بهش سوزن بزنم خون ازش فواره میزنه بیرون،

صبح ساعت ٧:٣٠بیدار شدیم صبحونه خوردیم ، اول رفتیم بانک پول برداشتیم به خاطر سررسید قسط بعد بردیم بانک دیگه قسطو واریز کردیم ، بعدش رفتیم نظام مهندسی جهاد کشاورزی کارت عضویتمو گرفتیم تو راه برگشت همسری به یه مهندس که در زمینه گیاهان دارویی کار میکنه زنگ زدقرار گذاشت رفتیم برای مشاوره  پیشش آدم خوبیه پارسالم که میخواستیم گلخونه بزنیم این مهندس خیلی راهنماییمون کرد هم مزایاى گلخونه رو گفت هم معایبشو ماهم سبک سنگین کردیم دیدیم کار گلخونه خیلی سخته فعلاً منصرف شدیم  ، اما در مورد گیاهان دارویى مصمم هستیم که حتما روش کارکنیم ، قرار شد یه جلسه ی دیگه بعد عید بریم پیش مهندس ، برگشتیم مغازه ساعت ١٠:١٥ دقیقه بود البته به حاج آقا گفته بودیم که امروز یه خورده دیر میریم مغازه ، حاج آقا به خاطر فریزرشون تعمیرکار آورده بود منم به حاج آقا گفتم از زیر یخچال مون آب میاد به تعمیرکار بگین مال مارو هم ببینه ، بعد اینکه حاج آقا رفت زود رفتم ملافه ها رو که وسط هال ریخته بودم تا بدوزمشون جمع کردم چند دقیقه بعد حاج آقا زنگ زد مغازه به همسری گفت به سمیه بگو بیاد بگه مشکل یخچالتون چیه ، منم رفتم به تعمیرکار گفتم که بعضی مواقع از زیریخچال آب میاد که آقاهه گفت به خاطر تغییرات دمای خونه ویخچال طبیعیه ومشکلی نداره. برای ناهار دوتا تخم مرغ روى تن ماهى زدم بعد ناهار یه ربع استراحت کردیم ساعت٣:١٥ رفتیم مغازه ، دختره به حاج آقا گفته بود بعدازظهر نمیام ه خاطر همین حاج آقا گفته بود زودتر بیایین ، چون تنها بودم وحشتناک خسته شدم ، تا ساعت. ٩ مغازه بودیم ، من رفتم خونه همسرى رفت پول دخل مغازه رو به حاج آقا داد ، همسرى لطف کرد شام برامون آماده کرد البته خیار شور وکالباس آماده کرد آورد خوردیم منم یه کوچولو جلوى بخارى استراحت کردم بعد براى ناهار فردا سیرابى گذاشتم و نصف ملافه ى یکی از لحافها رو دوختم بفیه اش موند برای فردا، دوتا دیگه پریروز دوختم کیسه ای بودن زود تموم شدن اما این یکی کیسه ای نیست ودوختش از وسطه لحافه که دوختنش خیلی سخته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد