من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

تولد مامان جونم

راستی امروز تولد مامان گلمه 

براش دسر کرم کارامل ، ژله قالبی و کلوچه ی خرمایی درست کردم

موقع رفتنم براش کیک میخریم

برای کادوی تولدشم بهش مانتو دادم اما همش میگه پولتو پس میدم هم اینکه شما بهم تبریک میگین یه دنیاست دیگه کادو نمیخوام

اما منم دلم میخواد بهش حتما کادو بدم احتمالا نصف پول مانتو رو بگیرم نه همشو البته تلاشمو میکنم که ازش اصلا مول نگیرم

مامان مهربونم تولدت مبارک

خیلی دوستت دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
بیضا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:35

سمیه جون سالگرد تولد مامان جونتون مبارکه انشاالله 120 سال سایشون بالای سرتون باشه.

ممنونم بیضا عزیزم
آمین
ان شاله سایه پدر ومادر شما هم همیشه بالاسرتون برقرار و مستدام باشه

nisa یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 14:19 http://nisa.blogsky.com/

سمیه عزیزم چقدر خوبه که دوباره می نویسی امروز وبت را باز کردم کلی ذوق کردم که نوشتی. تولد مامان عزیزت را هم بهت تبریک میگم سایه شون مستدام.
آرزو می کنم شاد و سلامت باشی عزیزم.

فدات نیسای عزیزم
آره هیچی وبلاگ نمیشه
آدم اینجا مینویسه خیلی سبک میشه مخصوصا با دوستای گل و مهربونی مثل شماها خیلی آرامش میگیرم
قربانت عزیزم ، ممنونم

nasim یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 13:42

سلام سمیه جون خوبی عزیزم من از وبلاگای قبلی که داشتی میخوندمت نمیدونم یادت میاد یانه،خیلی دنبالت گشتم تا اینکه تو وبلاگ ندا جون کامنتتو دیدم،خیلی خوشحالم که پبدات کردم امروز آرشیوتو خوندم فقط زود به زود بنویس گلم

سلام نسیم جونم
خوبی عزیزم
فدات شم که دوباره پیدام کردی
مرسی گلی
ان شاله مینویسم
مواظب خودت باش

ندا شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 12:04 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

تولدشون مبارک انشالله 120 ساله بشن.
چه دختر خوبی... چقدر خوردنی
به به
از طرف مجازیها هم تبریک بگو

ممنونم نداجونم
خدا مادرعزیزشما رو هم همیشه سر زنده و سلامت براتون نگهشون داره
چشم حتما میگم
یه چیز جالب بهتون بگم نداجون
دیروز که در مورد تولد مامان پست گذاشتم اینستا ، بهش میگفتم که برات کامنت تبریک میذارن دوستان مجازی ، فامیل و... نمیدونی چقد خوشحال میشد
خیلی خوشش اومده بود
امروزم میرم کامنتا رو براش میخونم تبریک شما رو هم بهشون میرسونم میدونم خیلی خوشش میاد،
مامانا با چیزای خیلی کوچیکم خوشحال میشن
قرار نیست همیشه هدیه مادی بهشون بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد