من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

عصبانی

سلام

این روزا خیلی از دست خودم ناراحتم 

خیلی عصبی شدم 

باهم دعوا میکنم

حوصله هیچکسو ندارم

از دیشب با خودم قرار گذاشتم که خودمو اصلاح کنم تا کی اینجوری قراره پیش بره

هم خودمو اذیت میکنم هم اطرافیانمو

خدایا خودت کمکم کن

نظرات 2 + ارسال نظر
بیضا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:34

سمیه جونم سلام خیلی خوشحالم که بازم نوشتی خیلی دیر به دیر مینویسی.
عزیزم منم همین مشکلو دارم خیلی عصبانی ام همیشه و خیلی زود از کوره در میرم بعضی وقتها به حال خودم گریه میکنم.
میدونی این عصبانیت ناشی از عقده است که تو دلمون است و کسی بهش توجه نمیکنه اگر نه سگ نیستیم که پاچه بگیریم والله بخدا
همیشه شاد باشی عزیزم

سلام بیضای عزیزم
خوبی؟
بچه ها خوبن؟
از طرف من روی گلشونو ببوس
یادته که قبلا با تبلت مینوشتم خیلی راحت بودم اما الان با گوشی نوشتن برام سخته
ان شاله سعی میکنم حداقل ماهی دو- یه بار پست بذارم
فدات که به فکرمی
واقعا شما دوستای گلم رو که اینجا باهاتون آشنا شدم از صمیم قلب و کاملا واقعی دوستون دارم
درسته راس میگی اگه ازچیزی ناراحت نباشیم که عصبی نمیشیم
بیشترآدمایی مثل ما که جواب کسی رو نمیدیم و همش تو خودمون میریزیم عصبی تر هستیم،
بند آخرو خوب اومدی
والللللا بوخودا
قربونت بشم مواظب خودت و بچه ها باش از دور میبوسمت

ندا شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 12:01 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

همین که خودت میدونی رفتارت درست نیست یه دنیا ارزش داره.
منم زیادی بی اعصابم. ولی از اون دوستم که چای نیوشا داشت چای بادرنجبویه خریدم الان خیلی خیلی بهترم.
امیدوارم به آرامش برسی عزیزم.

چه فایده داره
میدونم کارم اشتباهه اما نمیتونم خودمو اصلاح کنم اینقد از دست خودم عصبی و ناراحت میشم که اندازه نداره
اتفاقا تعریف چای نیوشا رو خیلی شنیدم
الان مثل همیشه مشکل مالی دارم
ان شاله از ماه بعد قسطمون کم میشه یه کم از حقوقمو قراره خودم بردارم ، اون موقع منم میخرم
ان شاله بر ای منم افاقه کنه ، شاید یه کم به آرامش برسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد