من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

برای دوستای نازنینم

سلام  دوستای نازنینم 

شرمنده نگرانتون کردم ،

 فدای مهر ومحبت همه تون برم . خیلی ممنونم به یادم هستین، 

آی پدم قفل شده  شبا خسته کوفته میرم خونه حوصله روشن کردن لپ تاپو ندارم تو مغازه به اینترنت دسترسی ندارم. با گوشی شوهرم میام به وبلاگها و اینستاتون سر میزنم،

با تاخیر عید همه تون مبارک

شش روز اول عید اردبیل بودیم ، عید دیدنی خونه همه رفتیم یه تعدادی هم خونه ما اومدن

ششم با تور هوایی رفتیم استانبول 12ام برگشتیم .

از 14 ام مغاره رو باز کردیم

نی نی خواهرشوهرم 2 اردیبهشت به دنیا اومد ، مادرشوهرم اسمشو باران گذاشت

برای نی نی جون النگو خریدم بایه گلدون گل

فعلا منتظرم ببینم قفل آی پد باز میشه یا نه اگه نشد باید یا گوشی بخرم یا آی پد

در آخر اینو بگم برم خاک تو سر اپل با این تکنولوژیش که سه بار رمزو اشتباه بدی قفل میکنه هیچ جورم باز نمیشه

با یه پست مفصل میام براتون یه عالمه غیبت میکنم


حواسم به مهربونیتون هست 

دوستون دارم خیلی زیاد 

میام بهتون سر میزنم اما شرمنده نمیتونم کامنت بذارم

نظرات 8 + ارسال نظر
هنرمند شنبه 22 آبان 1395 ساعت 11:57 http://www.honar5556.blogfa.com

پشت این پنجره ها وقتی بارون میباره
وقتی آهسته غروب ، تو خونه پا میذاره


وقتی هر لحظه نسیم ،توی باغچه ها میاد
توی خاک گلدونا، بذر حسرت میکاره


وقتی شبنم میشینه ، رو غبار جاده ها
وقتی هر خاطره ای تورو یادم میاره


وقتی توی آینه، خودمو گم میکنم
میدونم که لحظه هام ، رنگ آبی نداره


تازه احساس میکنم که چشام بارونیه
پشت این پنجره ها داره بارون میباره


تازه احساس میکنم که چشام بارونیه
پشت این پنجره ها داره بارون میباره
...........................................
سلام و عرض ادب[گل][لبخند]

سلام
ممنونم

هنرمند جمعه 21 آبان 1395 ساعت 16:00 http://www.honar5556.blogfa.com

گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم، کافیست
من همین قدر که با حال و هوایت-گهگاه-
برگی از باغچه ی شعر بچینم، کافیست
فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوبترینم ! کافیست.............(بهمنی)

سلام و درود[گل]

سلام
ممنونم

هنرمند پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 15:05 http://www.honar5556.blogfa.com

هر شب...

کنار تنهایی ام!

بالش تو را میگذارم

همه می خندند،

من

گریه میکنم،

و تو...

هیچ وقت نیستی!؟
سلام و عرض ادب[گل]

سلام
ممنونم

مونا یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 13:42

سلام سمیه
خوبی؟
عیدت مبارک
چرا دیگه نمی نویسی دختر
غیب بسه دیگه ... سریعتر به روزانه نویسی برگرد
منظر و دلتنگتم

سلام عزیزم
فدات بشم مرسی گلم
تو چطوری خوبی ؟
خبری ازت نیست؟
گفتم دیگه گلم آی پدم قفل شده تو مغازه به اینترنت دسترسی ندارم آخه گوشیمم درست و حسابی نیست
ان شاله بعد از این با روزانه نویسی در خدمتتون هستم عزیزمممممممممم

نیسا یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:13 http://nisa.blogsky.com

خیلی نگرانت شدم. خداراشکر آمدی خداراشکر که خوب هستی. ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشی.

سلام نیسای عزیزم
قربونت بشم
شرمنده نگرانت کردم
به وبلاگت میام
اما چندتا رو قبل اینکه بخونم رمزی کردی.
راستی با اینستای شوهرم میام به اینستات
خیلی خوشگل و نازنینی.
ان شااله همیشه شاد وخندون باشی

بهاره شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 17:18 http://yaddashterozaneman.mihanblog.com

وووی بالاخره اومدی سمیه جون ....
خوبی ؟ نگران شدم هر دفعه میومدم بهت سر میزدم و خبری ازت نبود ....
زودتر بیا بنویس ....
راستی ..سلام !!

سلام دوست نازنینم
قربونت بشم
شرمنده نگرانتون کردم
دوست دارم

ابانه جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 08:38

بالاخره نوشت
ایششش. نگرانت بودم
شاد باشی دوستم

سلام عشقولک
قربونت بشم
ممنونم که به یادم هستی
عاشقتم

بیضا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 08:38

سمیه عزیزم خدارو شکر که خوبی از شهلا جون احوالتو پرسیدم ولی ازینکه خودت نمینوشتی واقعا نګران بودم. خداروشکر که خوبی. منتظرت هستم

سلام دوست گلم
قربونت بشم
مرسی که به یادمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد