من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

٢٨- روزاى دم عید

سلام

دوستاى گلى

خوبین ؟ خوشین؟

روزاى دم عید خوش میگذره؟

من خوبم اما خیلی خسته ام ، مغازه خیلی شلوغه ، حاج آقا هم فروشنده نگرفت ، تنهام ، به خاطر همین خیلی خسته میشم،

این روزا مغازه خیلی شلوغ میشه منم وحشتناک خسته میشم ، ٢-٣ شب پیش از شدت پا درد نمیتونستم راه برم

تو این چند روز اتفاق خاصی نیفتاده ، همش روزه مره بوده

فقط اول اسفند خاله ام که زنعموم هم هست ٣٠ تومن برام عیدى داد به یه چالخام کره محلى

براى همسرى کت وشلوار ،بلوز و کمربند خریدیم

منم کفش ، ساپورت ، شلوار خانگى ، لوازم آرایش( ریمل و خط چشم )خریدم

براى خونه دو تا ظرف آجیل خورى پایه بلند ، استکان کمر باریک ، سفره ، اسپند دود کن ، آجیل خریدیم

همسرى رفته بود خونه دوستش تنیس روى میز بازى کنه یه جعبه سیب قرمز ازشون خریده آخه این دوستش میوه فروشه

٥ اسفند که روز مهندس بودبابا بهم پیامک تبریک فرستاد منم تازه یادم افتاد که مهندسم و مثلا روز ماست 

منم به همسرى تبریک گفتم و اون شب براى شام رفتیم خودمونو به رستوران دعوت کردیم 

براى مامان ، سولماز، مهسا و دانیال کارت هدیه گرفتم

پنجشنبه فاطی اینا اومده بودن کارت هدیه دانیال با چهار توپ که براش گرفته بودمو و عیدى فاطی رو بهشون دادم ، به فاطی ٣٠ تومن دادم به دانیال ٢٠ تومن

پنجشنبه براى شام خونه مامان اینا دعوت بودیم مامان کباب کوبیده ، پلو وآش دوغ پخته بود

جمعه هم همه مونو براى ناهار به کبابی روستاى دیجویجین دعوت کرد که خیلی خوشمزه بود جاى دوستاى گلم سبز بود

ما اومدیم مغازه رو باز کردیم فاطی اینا که میخواستن برگردن تبریز اومدن مغازه ، فاطی یه مانتوى مدل کتى کوتاه خرید ، همسرى رو جو گرفت ٥ تومن به دانیال داد

راى ندادم بِنَا به دلایل شخصی

تا ساعت ١٠ شب مغازه بودیم به خاطر رای گیرى از صبح مغازه خیلی شلوغ بود

شنبه 

به خاطر انتخابات خوشبختانه مدارس تعطیل بو%D

نظرات 9 + ارسال نظر
په پو جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 10:52 http://www.aski-ewin.blogsky.com

متوجه نشدم.قبل از آپلود ریسایز میکنی یا بعد؟ من بیشتر با تبلت یا گوشی آنلاینم. اگه فقط با لپ تاپ باشه که نمی تونم. با چه سایتی اپلود می کنی؟
برو قسمت پیغام ها. اونجا یه کادر خالی هست که آدرس وبلاگ هایی از بلاگ اسکای که دوست داری رو وارد می کنی. اونوقت وقتی اون وبلاگ به روز میشه بهت پیغام میده.

آره گلم قبل از آپلود باید ریسایز کنی
حتما باید کامپیوتر یا لپ تاپ باشه با گوشی و آی پد نمیشه
مرسی گلم

په پو سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 20:14 http://aski-ewin.blogsky.com

سلام. خوبی؟ خسته نباشی. خیلی سخته آدم رو پا بایسته. باز راه رفتن بهتره. چند تا صندلی اینور و اونور بذار زود زود بشین. کمرت آسیب میبینه خدایی نکرده.
این بلاگ اسکای موذی نگفت پست گذاشتی. اتفاقی اومدم یه سر بزنم فهمیدم.
راستی یه سوال. چه جوری عکس می ذاری تو وبلاگت و اندازه در میاد؟ من روانی شدم. یا عکسه افقی و عمودیش بهم می خوره، یا خیلی گنده س تو صفحه جا نمیشه. ناچار همش لینک میدم. تو بلاگفا می تونستم اندازه شو بکشم و تغییر بدم. اینجا نمیشه.

سلام گلم
فدات شم ، مرسی تو چطورى عزیزم؟؟؟
آره واقعا سخته ، شبا از شدت پا درد نمیتونم بخوابم
صندلی میذارم اما مشتریا بر میدارن میشینن بازم من سرپا میمونم
از کجا میفهمین پست جدید گذاشتم ؟؟؟؟
به منم یاد بدین
عکسا رو کوچیک میکنم ، روى عکس راست کلیک کن ، تو گزینه اى که نارنجى رنگه الان اسمش یادم نیست کلیک کن ، بعد اونجا رى سایزش کن
اگه متوجه نشدى تو لپ تاپ نگا میکنم بهت میگم

ندا سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 12:36 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

یادم رفت بگم، خریدات مبارک باشه و به سلامتی و شادی استفاده کنی

قربونت بشم
مرسی

ندا سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 12:34 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام سمیه جونم
کلی نظر نوشته بودم واسه پست قبلی پس کوشن؟!!!
خلاصه ش اینه که کلی از دست پختت تعریف کرده بودم و گفتم خوش به حال همسرت، چیزکیکت هم خوشگل بود
تازه گفته بودم اگه تونستی دستور شیرینی دانمارکیت رو برام بزاری، چون اونی که خودم دارم 5 لیوان آرد میخواد که به نظرم خیلی زیاده، یعنی میخوام اولش کم درست کنم ببینم خوب میشه یا نه بعد زیاد درست کنم، خلاصه اگه داشتی و ماله شما کمتر بود برام بزار

سلام عشقممممممم
شرمنده وقت نمیکنم تائید کنم به بزرگوارى خودت ببخش
عههههه همچین کامنتى برام نیومده گلم
فدات برم ، مرسی
دستور دانمارکى رو حتما همین روزا میذارم

نیسا سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 07:02 http://nisa.blogsky.com

سلام سمیه جون، خوبی عزیزم.
چه خریدهای خوبی کردی، مبارکت باشه به خوشی و سلامتی. خسته هم نباشی از شلوغی شب عید.
ضمنا دلم کباب خواست

سلام عزیزممممممم
فدات شم ، مرسی چیز درست حسابى نخریدم ، کل خریداى منو شوهرم ٥٠٠ تومن نشد،
قربونت بشم
شرمنده

سارا س دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 17:47

سلام سمیه خوبم خداقوت عزیزم خسته نباشی

سلام ساراجووووووووونم
خوبى؟؟؟
قربونت بشم ، مرسی

آبانه یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 14:47

چرا انقد زود عیدی دادین؟
حاج آقا نمیخواد شب عیدی واست کمک بگیره؟ دور از جونت مریض میشیا
کم مینویسی هااا. حواسم هست

سلام آبانه جونم
خاله ام که خیلی زود داد یک اسفند عیدى هامونو آورد
منم فقط مال دانیال و فاطی رو دادم آخه اونا تا عید نمیان اینجا
مال بقیه رو أماده کردم اما هنوز ندادم
نه آبانه جون فروشنده نگرفت ، منم اینقد خسته میشم که ناى حرف زدن دیگه برام نمیمونه
متاسفانه فرصت نمیکنم بنویسم

بیضا یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 14:10

عزیزم همیشه شاد باشی و خرید هاتم مبارکت باشه ایشالا بخیر استفاده کنی.

سلام بیضاجونم
قربونت بشم ، مرسی

هیلدا یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 01:50 http://successgirl7.blogsky.com

salam
az webtoon khosham omad
age movafegh bashid link konim؟؟؟

سلام هیلداجون
ممنونم برام وقت گذاشتى
باشه گلم ، موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد