من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

10- عکسای مهمونی پنجشنبه

سلام اینم چندتا عکس از مهمونی 5شنبه 

اول عکس آقا دانیال  

 

کیک تولدم  

 

سیخ میوه قبل از زدن موز . موزو آخرسر زدم تا سیاه نشه 

 

سالاد میوه با آب گیلاس 

 

ژله بستنی 

 

عکس سفره . البته عکس کامل از سفره ندارم وقت نشد بگیرم 

 

بوقلمون با تزیین شاهکار خودم و کرم کارامل 

 

ته دیگ 

 

مرغ بریان 

 

پلو 

 

 

  

از فسنجون نازنین هم  یادم رفت عکس بگیرم

خدایا شکرت

نظرات 6 + ارسال نظر
په پو دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 22:52 http://aski-ewin.blogsky.com

چه نازه!
چه خوش سلیقه.هممممممم.

قربونت بشم ،
چشات ناز میبینه
لطف دارى گلم

آدینه یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 15:19 http://adine-behdad.blogsky.com/

سلام عزیزم
به به چه عذاهای خوشمزه ای خانوم هنرمند درست کردن
دلم از اون سالاد میوه ها میخاد
خدا دانیال جونو حفظش کنه
در ضمن تولدتم با تاخیر مبارک باشه

سلام دو ست گلم
خوبى؟
فدات شم لطف دارى ،
شرمنده که دلت خواست
ممنونم مرسی ، ان شاالله خدا به شما هم یه بچه سالم و صالح به زودى بده،
قربونت بشم مرسی

نیلوفرجون سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 21:11 http://talkhoshirin2020.blog.ir

به به چی خوردنی های خوشمزه ای الهی نینی رو نگاه،خداقسمت خودت هم بکنه

فدات شم ، جاى شما خالی بود ،
با اینکه دست پختم خوبه وهمه غذاهامو دوست دارن ، خودم دوست ندارم دلم میخواد یکى دیگه غذا بپزه من بخورم
ان شاالله ، اگه آقای همسر راضی به نى نى آوردن بشن

بهاره سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 18:03 http://yaddashterozaneman.mihanblog.com

به به چ کدبانویی ....
خوشبحالت شوهریت ک خانوم با سلیقه ای داره

سلام بهاره جون
فدات شم گلم لطف دارى

نیسا دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 11:27 http://nisa.blogsky.com/

چه مهمونی باحال و خوشمزه ای! خیلی با سلیقه ای . عالی بود. خسته نباشی.
من را اول صبحی گرسنه کردی

قربونت بشن نیساجونم ،
لطف دارى گلم ، خیلی دلم میخواد باسلیقه باشم اما متاسفانه به علت ضیق وقت نمیرسونم
فدات بشم ، شرمنده ت شدم

مآه تآب یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 22:56

سلااااااااااام کی تفلدت بوده ؟مبارکا باشههههههههههههههههههههههه دس دس دس
ماشالله چه آقا دانیال نانازی ..دانیال پسرته؟
تولدت شاهانه بودها :))چه خوردتی های خوبی؟ اجی خوب کردی عکسارو گذاشتی
اخ جون کیک تفلد :D

سلام ماه تاب جان
اون مهمونى رو براى اینکه همه اون شب همه اعضا خانواده جمع بودن تو شهرمون گرفتم وگرنه تولدم ٣٠ دى ماه هستش ، هنوز تا روز اصلى تولدم مونده
نه گلم من بچه ندارم ، خواهرزاده مه ، پسر خواهر دومیم که ساکن تبریزن
مرسی گلم لطف دارى ، اما چون صبح تا شب تو مغازه ام نمیرسم اونجورى که دلم میخواد مهمونى بگیرم ، وقت نمیکنم،
جاى شما دوستاى گلم خالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد