من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

اسباب کشی به آدرس جدید

سلام

بلاخره اسباب کشی کردم،

بعد اینکه بلاگفا ادا درآورد ، دلم از نوشتن شکست،

اما نوشتنو دوست دارم ، میخوام بنویسم

بدون سانسور

وبلاگ قبلى رو مجبورا با سانسور مینوشتم چون بودن کسانى که منو میشناختن اما الان دیگه اینجا راحتم،

به خودم تبریک میگم بابت باز کردن اینجا،

از فردا سعى میکنم روزانه نویسی کنم


نظرات 1 + ارسال نظر
آبانه یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 14:38

دلم تنگ شده بود واست
ببهشید سمیه جونم اما تو بدترین شرایط هم اسم مادرش رو اونجوری نگو. پرده بینتون پاره میشه
من برعکس مشتری های شما همیشه سایز بزرگتر از خودم رو بر میداشتم

سلام آبانه جونم
قربونت بشم ، نمیدونى چقد دوستت دارم
راس میگى کار بدى کردم ، آخه بدجور حرصمو درآورد ، اما فهمیدم که کار بدى کردم دیگه تکرار نمیکنممرسی
خوشبحال فروشنده هایی که شما مشترى شون بودى ،
من همیشه سر سایز با مشترى ها درگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد