من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

دخترگلم روزت مبارکه جانم

دخترم ، عزیزدلم

هنوز زمینی نشدی اما تو این دنیا هستی و این اولین روز دخترته نازنینم

روزت مبارکه عشقم

مرسی که اومدی و منو بابا رو خوشحال کردی

دیروز رفته بودم عکاسی که اونجا اولین کادوی روز دختر رو دختر گلم گرفت ، یه عروسک خوشگل کوچولو

امروزم باباجونش ظهر با یه دسته گل و دو تا کیسه تو دستش اومد که گل و یک دست لباس صورتی خیلی خوشگل ۰ تا۳ ماهه برای پرنسسم گرفته بود و دو تا لاک صورتی و طلایی هم برای من گرفته بود

سورپرایز قشنگی بود خیلی خوشحال شدم

با گوشی نمیشه اینجا عکس گذاشت یه روز باید با لپ تاپ چند تا عکس خوشگل از دختر گلم به یادگاری اینجا بذارم. 

(فعلا لینک عکس امروز رو میذارم)

خدایا برای هر لحظه ات هزاران بار شکر

+هفته نوزدهم

http://s12.picofile.com/file/8400897434/20200623_190501.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 17 مهر 1399 ساعت 22:06 https://haftaflakblue.blogsky.com/

الهى
خیلی خیلی مبارکا باشهsomy بانو

فدات عزیزم
خیلی ممنونم

nazi salehi دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 00:57

ای جان دلم .ضعف رفتم براش.الهی خوش قدم و خوش روزی و عاقبت به خیر پا به دنیا بزاره.

قربون شما بشم نازی خانم جونم
خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد