من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

من به دنبال آرامشم

روزانه نویسی

خبر خوش خبر خوش خبر خوش

سلام دوستای گلم

خوبین؟

خوشین؟

میدونم این روزا برای همه چندان خوب نمیگذره اما انشالله به امید روزای بهتر سعی میکنیم روزا رو بگذرونیم

واقعا سخته اما بازم باید تحمل کنیم

اونجوری که دارن آمار میدن میگن مرگ بر اثر کرونا خیلی خیلی کم شده حتی میگن تو اردبیل چند روزه هیچ مرگی بر اثر این ویروس ثبت نشده

انشالله اخبار درست باشن

دوستان یه خبر خوش دارم 

اما میخوام اول شما حدس بزنین چیه بعد من جواب بدم

منتظر کامنتاتون هستم

نظرات 10 + ارسال نظر
mohadeseh سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 16:34

سلام نکنه خبریه وبارداری

سلام عزیزم
آره خداروشکر

رویای ۵۸ سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 13:08

حامله ای؟

آره خداروشکر

nazi salehi سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 11:37

سلام عزیزم طاعات و عباداتت مقبول فقط بگو درست حدس زدم .که خدامیدونه بعد هفتاد و هشت روز ذوق مرگ میشم از خوشحالی

سلام خانم جونم
همن همیشه شرمنده ی شما هستم
بله درست حدس زدین
با دعای شما عزیزان خدا بهم نظر کرد و خواسته مو داد
انشالله دامن همه منتظرا به زودی سبز بشه

ندا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:33 https://mydailyhappenings.blogsky.com/

نی نی تو راهه؟
داری داداش دار میشی؟
دوباره داری خاله میشی؟

کلا من ذهنم فقط پیرامونه همینا میره فعلا.

آهان نکنه خودت عکاسی زدی؟

آی شلوغ
داداش تو راهه
خیلی حدس باحالی بود خدا نکشتت
حیف که مامانم دیگه نمیتونه باردار بشه
بیچاره تا همین اواخر چند وقت یکبار سقط میکرد
شدید به بچه سازی علاقه داشت
دو تا خواهر بزرگام قصد نی نی دار شدن ندارن
اما کوچیکه تو برنامه ش بچه دوم هست
قربونت بشم که همیشه هستی و خودمم همیشه به یادتم
خداروشکر باردارم گلم

نسترن سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 02:52

.مامان شدییییی....؟

آره عزیزم
در انتظار مادرشدنم

Memoli دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 23:32

انشالله نینی داری...آرزوم واست اینه

قربونت بشم
حدست درسته

سارگل دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 14:17

بارداری

آره عزیزم

فرنوش دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:45

خوش خبر باشی عزیزدلم والا من چون خیلی وقت نیست که همراهت شدم زیاد در جریان وقایع زندگی و بک گراند شما نیستم اما از ته دل آرزو میکنم هر چی که هست در دستهای پرتوان خدا انجام بشه واست

فدات عزیزدلم
خیلی لطف کردی
برات بهترینها رو آرزو میکنم

سارا-ف دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:16

نی نی تو راهه؟!

آره عزیزم

آرامش دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 03:44

سلام عزیزم.. حدس بزنم؟ ایشالله بارداری؟

سلام عزیزم
بله گلم درست حدس زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد